  • Date: Fri, 21 Apr 2006 19:46:26 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 25 lat bez zadnych dowodów poza zeznaniami jednej osoby?

    Ave!

    Dziś odrzucono apelację w prawie Beaty K. oskarżonej o zabójstwo Daniela
    Jaźwińskiego oraz usiłowanie zabójstwa Anny Jaźwińskiej.

    Jako motyw podano "zemstę" za wywalenie z pracy, a jedynym dowodem są
    zeznania wdowy.

    Czyli obiektywnych dowodów nie ma żadnych - a kobieta dostała
    praktycznie maksymalny wyrok.

    WTF?!

    Jasne, winnych należy karać - ale tym przypadku ja żadnych konkretnych
    _dowodów_ winy nie widzę.

    Swoją drogą, jako paranoik, mam alternatywną historię: wdowa przyłapała
    swego męża z Betą K., pomówiła ją o kradzież, wywaliła z roboty,
    wynajęła jakiego kilera, który zastrzelił jej męża, a ją ostrożnie
    postrzelił, żeby miała alibi. Jak dla mnie ta historia jest równie
    prawdopodobna, jak przyklepana przez sąd wersja wdowy...