  • 1. Data: 2006-12-11 13:37:47
    Temat: Re: 25,26 grudnia, odpracowywanie i dziennik ustaw
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    217

  • 2. Data: 2006-12-11 18:29:51
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 11 Dec 2006 14:37:47 +0100, "mecenas" <m...@o...pl> wrote:

    >217

    jestem lajkonikiem w tej materii, wiec moge sie mylic,
    ale nie widze:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/spis217.htm
    odpowiedniego fragmentu...
    najlepiej pasuje poz. 1587, ale nie widze tam nt dni swiatecznych.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2006-12-11 19:10:08
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cyb wrote:
    > ale nie widze:
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/spis217.htm
    > odpowiedniego fragmentu...
    > najlepiej pasuje poz. 1587, ale nie widze tam nt dni swiatecznych.

    Jak to, przecież stoi jak byk: "w art. 130 w § 2 uchyla się zdanie
    drugie" ;)

    Treść zdania drugiego możesz znaleźć np. na http://isip.sejm.gov.pl/ .

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-12-11 19:26:27
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 11 Dec 2006 20:10:08 +0100, Paweł Sakowski <p...@s...pl>
    wrote:

    >Jak to, przecież stoi jak byk: "w art. 130 w § 2 uchyla się zdanie
    >drugie" ;)
    >Treść zdania drugiego możesz znaleźć np. na http://isip.sejm.gov.pl/ .

    tak jak pisalem, jestem lajkonikiem,
    ale "art. 130" jest linkiem do:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0094.htm

    USTAWA
    z dnia 26 czerwca 1974 r.
    Kodeks pracy.
    (tekst jednolity)

    i w tym art 130 par.2 brzmi:
    "Wykaz stanowisk pracy objętych skróconym czasem pracy, zgodnie z § 1
    - na czas trwania warunków szczególnie uciążliwych lub szczególnie
    szkodliwych dla zdrowia - określa się w układzie zbiorowym pracy lub w
    regulaminie pracy."

    stad wlasnie moja watpliwosc...

    ale pobiegam po isip i popatrze..

    w kazdym razie dziekuje za info

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 5. Data: 2006-12-11 19:37:27
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 11 Dec 2006 20:26:27 +0100, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    Dziekuje za odpowiedzi, znalazlem odpowiedni fragment:
    http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy?sec
    =0602

    art 130 par 2
    Każde święto występujące w okresie rozliczeniowym i przypadające w
    innym dniu niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. Jeżeli
    jednak w tygodniu obejmującym siedem dni od poniedziałku do niedzieli,
    wystąpią dwa święta w inne dni niż niedziela, obniżenie wymiaru czasu
    pracy o 8 godzin następuje tylko z tytułu jednego z tych świąt.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2006-12-11 20:27:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cyb wrote:

    > tak jak pisalem, jestem lajkonikiem,
    > ale "art. 130" jest linkiem do:
    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0094.htm
    > [...]
    > stad wlasnie moja watpliwosc...

    A bo to tekst z 1998 roku, a nasz Sejm ma zwyczaj takie ustawy co roku
    po parę razy nowelizować. Przepis o świętach pochodzi ZTCP z 2003 czy
    2004 r.