eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2006-12-11 13:27:55
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Cezary <r...@n...nl>

    Dnia Mon, 11 Dec 2006 14:15:35 +0100, szerszen napisał(a):

    >> Więc w zasadzie ja ich nie pytam tylko informuję. Ale właśnie co jeśli
    >> się
    >> drugi rozmówca nie zgodzi?
    >
    > to sie nie zgodzi a ty bedziesz nagrywal, to twoja rozmowa i tyle

    No że sobie mogę nagrać to wiem. Ale czy jeśli ja dzwoniąc do firmy mówię
    że będę rozmowę nagrywał a rozmówca sie nie zgadza lecz ja mimo wszystko
    nagrywam - jest to mimo wszystko zgodne z prawem czy nie?

    A czy druga strona (w świetle prawa) po informacji że rozmowa jest
    nagrywana może przerwać rozmowę właśnie z tego powodu?

    --
    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2006-12-11 14:10:58
    Temat: Re: Nagrywanie rozmowy telefonicznej z konsultantem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cezary wrote:

    > No że sobie mogę nagrać to wiem. Ale czy jeśli ja dzwoniąc do firmy mówię
    > że będę rozmowę nagrywał a rozmówca sie nie zgadza lecz ja mimo wszystko
    > nagrywam - jest to mimo wszystko zgodne z prawem czy nie?

    A jeśli się zapytasz, czy rozmówca zgadza się być podczas rozmowy miał
    kolorowe skarpetki, a on się nie zgodzi?

    > A czy druga strona (w świetle prawa) po informacji że rozmowa jest
    > nagrywana może przerwać rozmowę właśnie z tego powodu?

    Równie dobrze może przerwać z powodu kolorowych skarpetek.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1