  • 11. Data: 2003-09-18 10:25:54
    Temat: Re: 18/szkola/usprawiedliwienia
    Od: "Roman G." <r...@N...gazeta.pl>

    jelen <j...@s...org> napisał(a):

    > Uczniowie pełnoletni mają prawo sami usprawiedliwiać swoją nieobecność w
    > szkole. Wychowawcy klas nieakceptujący tego prawa postępują bezprawnie -
    > również wtedy, gdy czynią to w porozumieniu z rodzicami uczniów.
    >
    > Osiemnastoletniemu i starszemu uczniowi przysługuje w takich sytuacjach
    > odwołanie do rzecznika praw ucznia bądź kuratora oświaty. Racja zostanie
    > przyznana jemu.
    >
    > no i wlasnie moja wychowawczyni nie respektuje tego

    Wszystko na ten temat znajdziesz w tej dyskusji; jest tam też ciekawy link:
    3759

  • 12. Data: 2003-09-18 10:32:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Artur Górniak wrote:

    >+ to jest polska..

    :)
    Najlepsze podsumowanie świadomości prawnej :)
    Tłumacz jednemu z drugim że łamie Konstytucję, ustawy,
    rozporządzenia....
    "ale JA MAM OKÓLNIK i REGULAMIN" ;> !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-09-18 11:02:51
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    > Najlepsze podsumowanie świadomości prawnej :)
    tylko, ze dla mnie to jest naprawde pelna gorycz..

    siedzialem pol roku w niemczech w akademiku..
    wlane klucze, zero portierow, wlasna skrzynka pocztowa, samodzielny
    pokoj itd. itd.

    a w Polsce caly czas akademiki przepelnione.. na I roku mieszkalem
    4 osoby w pokoju.. inna sprawa, ze dwojki mialy mniejsza powierzchnie na
    osobe od tego mojego ;-)

    jako pracownik polibudy nie udalo mi sie wywalczyc pokoju
    samodzielnego.. a te dwojki sa mniejsze niz moj pokoj w domu.

    a dla pelnej przyjemnosci kwitnie sprzedawania miejsc zeby sobie matki
    z dzieckiem mogly dorobic ;-).

    inaczej mowiac tutaj tylko plodzic dzieci sie oplaci.. i kombinowac ;)

    Artur Gorniak

  • 14. Data: 2003-09-18 11:39:52
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:r...@d...ists.pwr.wroc.pl...
    > inaczej mowiac tutaj tylko plodzic dzieci sie oplaci.. i kombinowac ;)

    hehe to na co czekasz ?

    Sandra

  • 15. Data: 2003-09-18 12:15:04
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl>

    Sandra <S...@w...pl> wrote:
    > hehe to na co czekasz ?
    jeśli wejdziesz między wrony
    to masz krakać jak i one?

    powodzenia..
    dalszy komentarz sobie daruję.

    kobieca logka jest niereformowalna...

    Artur Górniak

  • 16. Data: 2003-09-18 12:50:53
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "jelen" kemenangan <17 wrz 2003> menyalin :

    > bedac pelnoletnim nie moge ????? nie wiedzialem ;-))

    Mialem na mysli sytuacje jak ktos jest nieletni, oczywiscie :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 17. Data: 2003-09-18 13:53:53
    Od: "jelen" <j...@s...org>

    > Mialem na mysli sytuacje jak ktos jest nieletni, oczywiscie :)

    a tez wtedy moze afaik od 15 roku zycia - sa wtedy wobec takiego osobnika
    rozne wymagania np posiadanie dowodu osobistego

    pozdrawiam,
    jelen