  • 21. Data: 2002-09-25 15:56:14
    Temat: Re: 17-nastka a ja pełnoletni
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:amsfan$40l$2@news2.tpi.pl...
    > Pearl z adresu <p...@p...onet.pl> napisał w artykule

    > Widzę, że masz swoje utarte schematy i z pisownią jesteś na bakier.
    > Jak napiszesz np.nie pilot,nie telewizor itp?

    A cóż to za sklep RTV, skoro tu są same nietelewizory? :-)
    No i co Ty na to?

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 22. Data: 2002-09-25 20:29:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A cóż to za sklep RTV, skoro tu są same nietelewizory? :-)
    > No i co Ty na to?

    Jaki tam znowu RTV - to przecież nie telewizory tylko pralki ;-)

    Pix

  • 23. Data: 2002-09-26 06:29:41
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki tam znowu RTV - to przecież nie telewizory tylko pralki ;-)

    A cóż to za sklep RTV, skoro tu są same nietelewizory, a nie telewizory i
    radia, jak można by się spodziewać? :-)

    NTG, jeśli są nadal wątpliwości proszę na pl.hum.polszczyzna.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 24. Data: 2002-09-26 11:11:26
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

> [...]
    > telewizory i radia, jak można by się spodziewać? :-)
    >
    > NTG, jeśli są nadal wątpliwości proszę na pl.hum.polszczyzna.

    Jeżeli się tam udzielasz,to tylko się kompromitujesz i ludziom wodę z mózgu
    robisz.

    Kaja