  • 11. Data: 2002-09-23 10:18:16
    Temat: Re: 17-nastka a ja pełnoletni
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Kaja wrote:
    > No widzisz...Tobie tylko"sex" w głowie i nie zauważyłeś wiejskiego
    > wyrażenia i napewno nie polskiego: "z siedemnastolatkom".

    Jest taki dobry obyczaj na newsach, że nie zwraca się ludziom uwagi
    na błędy ortograficzne. No chyba, że walą babole tonami.
    Za to plugawienie języka angloszczynami trzeba tępić gorącym żelazem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 12. Data: 2002-09-23 10:28:27
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jest taki dobry obyczaj na newsach, że nie zwraca się ludziom uwagi
    > na błędy ortograficzne. No chyba, że walą babole tonami.
    > Za to plugawienie języka angloszczynami trzeba tępić gorącym żelazem.

    A "news" to nie "angloszczyzna" ?

    Pix

  • 13. Data: 2002-09-23 11:13:06
    Od: g...@p...onet.pl

    > A w Polsce przestępstwo popełnia się jeśli ktoś jest dorosły a druga osoba
    > NIE MA SKOŃCZONYCH 15 lat.
    > W różnych krajach jest różnie, więc uważaj.

    A jak by to było jeśli seks uprawiali by np 14-latkowie?

  • 14. Data: 2002-09-23 13:01:38
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:3D8EE0EB.6744F0C9@man.szczecin.pl...

    > Zawsze? ;-))) Ciekawe, i nowosc jakas...
    >
    > pzdr. z nie letniego, ale jesiennego Szczecina.

    He, he, he...
    Nie napisałem przecież, że zawsze łącznie.
    W tamtym przypadku łącznie.
    Daj jej szansę samoobrony.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 15. Data: 2002-09-23 15:42:38
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "anek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    | Czy z punktu widzenia prawa popełniam przestępstwo gdy uprawiam sex z
    | siedemnastolatkom?
    Chwalimy się, czy mamy kompleksy ?
    ;)))

  • 16. Data: 2002-09-23 17:36:03
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Elita.pl/Astec SA/Arnold B. wrote
    >Za to plugawienie języka angloszczynami trzeba tępić gorącym żelazem

    Najlepiej tępić czymś tępym, na przykład buzdyganem.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 17. Data: 2002-09-23 23:15:32
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    Pearl z adresu <p...@p...onet.pl> napisał w artykule

    > Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie z przymiotnikami piszemy łącznie.

    Polska to przecież rzeczownik.

  • 18. Data: 2002-09-24 14:11:37
    Od: "NOWIESZ" <nowiesz(at)mail(dot)icpnet(dot)pl>

    > Polska to przecież rzeczownik.

    Ale 'polskie' to juz przymiotnik.
    A w pierwotnej wypowiedzi chodzilo przeciez o '(nie)polskie wyrazenie'.

    NOWIESZ

  • 19. Data: 2002-09-24 20:07:13
    Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl>

    > Pearl z adresu <p...@p...onet.pl> napisał w artykule

    > Polska to przecież rzeczownik.

    Nogi opadają. :-(

    PS
    NTG. Nie z rzeczownikami piszemy też łącznie.

    --
    Pozdrawiam.
    Perła

  • 20. Data: 2002-09-25 10:48:11
    Od: "Kaja" <f...@f...pl>

    > Nogi opadają. :-(
    >
    > PS
    > NTG. Nie z rzeczownikami piszemy też łącznie.

    Widzę, że masz swoje utarte schematy i z pisownią jesteś na bakier.
    Jak napiszesz np.nie pilot,nie telewizor itp?

    Kaja