  • 1. Data: 2017-10-04 09:12:43
    Temat: UK: 15 lat za słuchanie/oglądanie "złych" treści ["Wolność" słuchania/oglądania]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://news.slashdot.org/story/17/10/03/1711213/uk-
    government-could-imprison-people-for-looking-at-terr
    orist-content
    > Mark Wilson writes:
    > Not content with trying to "combat" encryption, the UK government also
    > wants to criminalize looking at terrorist content. The leading
    > Conservative party has announced plans which threaten those who
    > "repeatedly view terrorist content online" with time behind bars [1].
    > New laws will be introduced that could see consumers of terrorist content
    > imprisoned for up to 15 years. [...]
    > [1] https://betanews.com/2017/10/03/strengthening-uk-ter
    rorism-law/

    Czyli karanie "za komuny" za słuchanie Głosu Ameryki czyli Radia Wolna
    Europa nie było aż tak straszliwą zbrodnią? ;-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-10-04 10:04:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 04 Oct 2017 09:12:43 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli karanie "za komuny" za słuchanie Głosu Ameryki czyli Radia Wolna
    > Europa nie było aż tak straszliwą zbrodnią? ;-)

    Sam widzisz, że za komuny było lepiej, ale nie załamuj rąk, bo wszak PRL
    wraca szerokim frontem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 3. Data: 2017-10-04 19:02:45
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 04.10.2017 o 09:12, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > Czyli karanie "za komuny" za słuchanie Głosu Ameryki czyli Radia Wolna
    > Europa nie było aż tak straszliwą zbrodnią? ;-)

    A karano?
    Poważnie?
    Ja słuchałem, z szumami co prawda, RWE. Ale po co?
    Skoro wszystko co mówili w naszym Polskim Radiu na temat amerykańskiego
    imperializmu okazało się prawdą.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 4. Data: 2017-10-04 19:53:56
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Radio_Wolna_Europa
    > Na początku lat 50. słuchanie radia było ścigane i karane przez
    > wojskowe sądy rejonowe wyrokami 2-3 lat pozbawienia wolności za
    > ,,szerzenie wrogiej propagandy".

    Źródła i konkretnych wyroków wikipedia nie podaje wiec według standardów
    wyśrubowanych na putin-prop to "fake news" ;-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2017-10-05 09:18:44
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    .com/2017/10/03/strengthening-uk-terrorism-law/

    > Czyli karanie "za komuny" za słuchanie Głosu Ameryki czyli Radia Wolna
    > Europa nie było aż tak straszliwą zbrodnią? ;-)

    Tak, a Jaruzelski to taki sympatyczny dziadzio.

    CL

  • 6. Data: 2017-10-05 09:19:22
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

> [...]

    Zajrzyj do swoich teczek ;-))))