  • 21. Data: 2006-09-24 14:18:33
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bizon wrote:

    > P.S. Wszystko idzie zniesc, ale najbardziej szkoda prawa jazdy. Codziennie
    > jezdze samochodem i ciezko bedzie z niego zrezygnowac :(

    Jeszcze raz, bo daje się nie łapiesz niuansów: dostajesz zakaz
    kierowania pojazdami, z reguły wszystkimi. Czyli nie tylko nie będziesz
    mógł siadać za kierownicą samochodu, ale także za kierownicą motoroweru
    czy roweru.

  • 22. Data: 2006-09-24 14:57:31
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    syzer <S...@p...onet.pl> napisał(a):

    > +zakaz prowadzenia pojazdowna okres 2lat(sie po roku odwolasz)

    Chyba do Sądu Ostatecznego...

  • 23. Data: 2006-09-24 16:00:10
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bizon wrote:

    > mam nadzieje ze masz racje bo od 4 lat prawie codziennie korzystam z
    > samochodu i nie wyobrazam sobie zeby mi zabrano prawo jazdy z powodu jazdy
    > po wypiciu na rowerze.

    czas najwyższy zacząć sobie wyobrażać, to i zdziwienie później będzie
    mniejsze.

  • 24. Data: 2006-09-24 16:01:17
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bizon wrote:
    > U?ytkownik "rezist.com" napisa? :
    >>

    > i podstepnie wsadzono na rower i zmuszono do jazdy :)
    >
    > P.S. nadal prosze o informacje jakiej wysokosci grzywna moze zostac
    > przyznana

    w zależności od śedziego. zwykle kilkaset złotych.

  • 25. Data: 2006-09-24 16:02:52
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Ludek Vasta wrote:

    > Nie chodzilo mi o konkretny paragraf, Sejm (jak kazdy parlament) moze
    > uchwalic i najwieksze bzdury i najrozsadniejsze ustawy. Chodzilo mi o
    > uzasadnienie powstania takiego paragrafu, dlaczego taki paragraf
    > uchwalono, o idee. Bo i polskie i czeskie rozwiazania moga miec swoje
    > zalety i wady.

    uzasadnienie jest takir, że i jazda samochodem i jazda rowerem to
    stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym, bez rozróżnienia na rodzaj pojazdu.

  • 26. Data: 2006-09-24 16:05:02
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    syzer wrote:

    > ps. jak piles na rowerze, mozesz nawet stracic licencje pilota
    > - jest to b. glupie postkomunistyczne myslenie
    > - ale c? glosowalismy i takich popaprancow wybralismy; trzeba placic ze
    > jest sie demoludem.

    jest to bardzo mądre i takie restrykcje jeśli chodzi o licencje pilota
    są miedzynarodowe.
    Złapanie cię za jeździe po pijanemu na czymkolwiek może skończyć się
    utratą licencji pilota na zawsze.
    Wyobrażasz sobie pijanego pilota somolotu? Ja bym go kazał zestrzelić.

  • 27. Data: 2006-09-24 16:05:44
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    bizon wrote:

    > P.S. Wszystko idzie zniesc, ale najbardziej szkoda prawa jazdy. Codziennie
    > jezdze samochodem i ciezko bedzie z niego zrezygnowac :(

    bedziesz miał okazję zaoszczędzić i upić się ze smutku.

  • 28. Data: 2006-09-24 16:07:43
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jeszcze raz, bo daje si? nie ?apiesz niuans?w: dostajesz zakaz
    > kierowania pojazdami, z regu?y wszystkimi. Czyli nie tylko nie b?dziesz
    > m?g? siada? za kierownic? samochodu, ale tak?e za kierownic? motoroweru
    > czy roweru.

    dokładnie.
    kolejne złapanie na gazie na rowerze skończy się odwieszeniem
    poprzedniego wyroku i odsiadką a jeszcze dowalą dodatkowo za
    nieprzestrzeganie wyroku sądu.

  • 29. Data: 2006-09-24 16:25:50
    Od: "Artur B." <a...@f...pl>

    "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message

> [...]
    > utratą licencji pilota na zawsze.
    > Wyobrażasz sobie pijanego pilota somolotu? Ja bym go kazał zestrzelić.

    W prawie wlasnie to jest porabane ...
    biednego studenta ktory sobie dal w palnik i powolutku (albo nie) "lecial"
    na rowerze beda traktowac jak potencjalnego zabojce drogowego.
    A ktos dal tu przyklad, ze jechal gosc po pijaku osobowka to mu tylko na
    osobkowe zabrali, a na TIR'a nie.. i gdzie tu jest #%$# logika ???

  • 30. Data: 2006-09-24 16:34:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    witek napisał(a):

    [...]

    > Wyobrażasz sobie pijanego pilota somolotu? Ja bym go kazał zestrzelić.

    Heh...

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.