  • 1. Data: 2005-10-29 15:05:17
    Temat: Radio internetowe
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    Witam

    Zastanawiam sie na jakiej zasadzie, biorac pod uwage prawa autorskie,
    dzialaja radia internetowe. Puszczaja topowe utwory muzyczne, maja waska
    grupe sluchaczy, male budzety. Czy stac ich na oplaty? Moze ktos sie
    orientuje jakie to sa oplaty i czy radia internetowe sa do nich zobligowane?

    Pozdrawiam
    Lesio

  • 2. Data: 2005-10-29 16:17:33
    Temat: Re: Radio internetowe
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Użytkownik "prodrive" <W...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > grupe sluchaczy, male budzety. Czy stac ich na oplaty? Moze ktos sie
    > orientuje jakie to sa oplaty i czy radia internetowe sa do nich

    Oczywiscie, że są jednak co do cen niesety nie pamietam dokladnie bo
    zajmowałem sie co prawda tym ale 2 lata temu. Opłaty zależą od potencjalnych
    słuchaczy czyli w przeliczeniuile sltów ma dane radio dostepne
    jednoczesnie...
    --
    Pozdrawiam, Joy !! www.Zuam-Music.prv.pl !!! /|\/|\/|\ GG: 597291
    http://www.vinylcharts.net <=-=> www.rebelia.pl

  • 3. Data: 2005-10-29 18:38:20
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    > grupe sluchaczy, male budzety. Czy stac ich na oplaty? Moze ktos sie
    > orientuje jakie to sa oplaty i czy radia internetowe sa do nich

    czesc z tych radii to zapewne piraci, a co do oplat nie sa takie duze, placi
    sie ryczaltem za max ilosc potencjalnych uzytkowniko, jedyna upierdliwa
    sprawa to "zaiksy"

  • 4. Data: 2005-10-29 21:36:46
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    Spokrewniony wątek jakże nie przyjemny...
    http://tiny.pl/xhth

  • 5. Data: 2005-10-29 22:04:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Joy napisał(a):
    > Spokrewniony wątek jakże nie przyjemny...
    > http://tiny.pl/xhth

    W ogóle nie spokrewniony, chyba że przez słowo "radio".

    M.