  • 251. Data: 2023-05-23 16:47:12
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.05.2023 o 23:17, J.F pisze:

    > I przez FB to sie tak ładnie roznosi?
    > A gdzie wpisać?

    W Google wpisz nr rachunku. Tylko musisz na dwa sposoby wpisywać, bo
    ludzie różnie wpisują. Raz jednym ciągiem, a raz spacja po dwóch
    pierwszych cyfrach i potem co cztery.

    > No, to zależy czy sie nie jest tą jedną osobą ...

    Fakt.

    > I co - udaje ci sie wyszukac nr telefonów czy konta?
    > W jakim formacie wpisujesz?

    Oczywiście. Telefon "#########", "###-###-###" oraz "### ### ###". Konto
    masz wyżej.

    > Tylko, ze Policja musi te zapytania wysłać.
    > A Ty co proponujesz - spławic obywatela, ee, tu brak dowodów na
    > oszustwo ...

    Jeśli odpowiadają, to i tak wysyłają listę kupujących, to się ich
    przesłuchuje. Tylko z tych jednostek, co pytały ściąga się
    przesłuchanie, a nie przesłuchuje ponownie.

    > A mnie się tam cos wydaje, ze z natury rzeczy to będzie trafiało do
    > róznych komisariatów, ktore sprawe przekażą, czy o pomoc poproszą
    > komisariat własciwy miejscowo.
    > I tam sie ktos może zorientować, że to którys raz juz proszą.

    A który jest właściwy miejscowo?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 252. Data: 2023-05-23 16:48:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No to może choć archiwizujcie historie wyszukiwań i niech to będzie taką
    > wolnotekstową bazą danych. To przyjmując, że na słuzbowym komputerze bo
    > inaczej to pewnie byłby niezły popłoch :)

    No niestety tak to nie działa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 253. Data: 2023-05-23 16:49:29
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2023 o 10:12, Olin pisze:

> [...]
    Nie operacyjny, a tym bardziej nie strategiczny.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 254. Data: 2023-05-23 18:38:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co to jest "problem taktyczny"?

    Taktyczny odwrót kulsona, żeby osiągnać niejebany cel strategiczny czyli
    emkę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 255. Data: 2023-05-23 19:04:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 May 2023 16:35:26 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    ngston-2tb-datatraveler-ultimate-gt-300mb-s-usb-31.h
    tml

    > Jak przyjdzie, to sprawdź, jaką faktycznie ma pojemność.

    Kingston cos tam o nich wie
    https://www.kingston.com/pl/support/technical/produc
    ts/dtugt

    Nie wiem - juĹź ich nie ma w ofercie?

    > No i dokładnie te są na ALIEXPRES za ~20 zł.

    odmawiam szukania na Ali. To se ne da :-(

    Ale owszem, widze rozne, 2TB, 8TB, 16TB.

    Ali przestało dbac o uczciwosc, czy tak potaniały?

    J.

  • 256. Data: 2023-05-23 19:55:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-05-23 o 10:21, Kviat pisze:

> [...]
    > do
    > "sprawdzasz, czy jakaś jednostka nie zarejestrowała sprzedającego w
    > postępowaniu (to ostatnie, to cytat dosłowny)."
    >
    > Jeszcze trochę, a się okaże, że jednak macie policyjne bazy danych
    > łączące sprawy w różnych komisariatach... ale nie możesz o tym pisać.
    >
    > A nie... czekaj...
    >
    > Marcin: "(...)trzeba stworzyć system, który będzie pozwalał na łączenie
    > różnych spraw."
    > Ty: "I jest. Nie chcę pisać o szczegółach, bo bym ułatwił oszustom
    > życie. Ale jest taki. Jednak ma pewne mankamenty ?"

    Niezły kabaret.
    Ja w zasadzie od pierwszych jego występów czekam tylko
    przy okazji różnych spraw tu poruszanych co głupiego on wymyśli.

  • 257. Data: 2023-05-23 21:06:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.05.2023 o 19:04, J.F pisze:
    > odmawiam szukania na Ali. To se ne da ?

    Mnie akurat w jakiejś promocji dziś wyskoczyły i tak samo wyglądają.

    > Ale owszem, widze rozne, 2TB, 8TB, 16TB.
    > Ali przestało dbac o uczciwosc, czy tak potaniały?

    A kiedykolwiek dbało?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 258. Data: 2023-05-23 21:26:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.05.2023 o 19:55, cef pisze:

    > Niezły kabaret.
    > Ja w zasadzie od pierwszych jego występów czekam tylko
    > przy okazji różnych spraw tu poruszanych co głupiego on wymyśli.

    A potem płacze, że piszę odwrotnie niż on, bo jestem złośliwy i go nie
    lubię...

    I w 50% ma rację ;)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 259. Data: 2023-05-24 01:18:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-05-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Mnie akurat w jakiejś promocji dziś wyskoczyły i tak samo wyglądają.

    > A kiedykolwiek dbało?

    Że nie weryfikują towarów to jasne, ale kiedyś było duzo lepiej
    przynajmniej w kwestii reklamacji. W tej chwili wystarczy, że
    nierzetelny sprzedawca wypełni jakies minimum i nie ma się praktycznie
    jak odwołac bo jedynie co to bot.

    --
    Marcin

  • 260. Data: 2023-05-24 01:22:18