  • 201. Data: 2023-05-21 22:47:54
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przychodzi facet, że nie dostał paczki. Sprawdzam, czy dane
    > sprzedającego zgadzają się z CEiDG oraz PESEL.

    Nic nie sprawdzasz, bo wcześniej pisałeś że bez postępowania nie możesz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 202. Data: 2023-05-21 22:49:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 22:44, Shrek pisze:

    > Ale przecież twierdzisz, że to absolutnie bez znaczenia czy wysłał czy nie.

    Tu nie wysłała, i tu nie wysłał, a raz masz oszustwo, a raz nie. To
    jakie to ma znaczenie?

    > Chuj prawda. Sam byłem wzywany, bo gość po prostu masowo przestał
    > wysyłać towar.

    I Policja sobie to z fusów od kawy wywróżyła?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 203. Data: 2023-05-21 22:58:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 22:47, Shrek pisze:

    > Jak nie jak tak? Że niby sprawdzcie bez zawiadomień i postępowań czy
    > ktoś rejestruje konta na lewe dane?

    Kupujący ma dane sprzedającego. To jaki to problem sprawdzić, czy te
    dane odpowiadają danym z PESEL albo CEiDG?

    > A po co, skoro łatwiej wziać za istniejące?

    Nie zawsze. Sprzedawców istniejących rzeczy jest więcej, to kupujący
    może wybrać. po za tym wiadomo, ile taka rzecz jest warta.

    > Sobie sprawdzasz w wolnym czasie czy się treści nie zmieniają?

    A ile to roboty?

    > Ale skąd, skoro numeru nie znasz, bo masz to w dupie?

    Skoro pokrzywdzony dostał dowód nadania, to na nim jest. Naprawdę nie
    trzeba być jakimś mistrzem intelektu, by to ogarnąć. A Ty byś skąd brał?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 204. Data: 2023-05-21 22:59:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nic nie sprawdzasz, bo wcześniej pisałeś że bez postępowania nie możesz.

    Ciekawe gdzie tak pisałem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 205. Data: 2023-05-21 23:01:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu nie wysłała, i tu nie wysłał, a raz masz oszustwo, a raz nie. To
    > jakie to ma znaczenie?

    Poważnie?

    > I Policja sobie to z fusów od kawy wywróżyła?

    NIe - allegro napisało zawiadomienie a kulsony grzecznie prowadziły
    postępowanie - mimo że tam akurat raczej napewno oszustwa nie było -
    forma robiąca i sprzedająca materace - chujowej jakości ale sprawdziłem
    i działają dalej (choć mają nowe konto, ale wysyłają i mają nawet dobre
    oceny). No ale jak allegro napisało to nawet kulsony z komendy co zwykle
    pilnują skrzynki prezesa nawet nie warknęły, tylko postępowanie
    prowadziły (choć to akurat zapewne nie było oszustwo). No ale jakby
    stękały to by sobie prawnicy allegro nimi mordy powycierali. Więc
    ogonkami machały. A obywatela można spławić i narzekać na kwiatków i
    szreków że mieszajo i potem kłopoty som jak się w chuja tnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 206. Data: 2023-05-21 23:03:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ciekawe gdzie tak pisałem.

    Wielokrotnie pisałeś że bez postępowania i wypełnionego numerka nic nie
    mozeszz zrobić - nawet w wątku o oszustwie. I dlatego musisz stawiać
    zarzuty z dupy. Nie udawaj że nie pamiętasz, bo będzie jak z AED że nie
    pisałeś a kwiatek ci cytatami sypnął w 10 minut. Masz szczęście że
    pewnie śpi:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 207. Data: 2023-05-21 23:06:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kupujący ma dane sprzedającego. To jaki to problem sprawdzić, czy te
    > dane odpowiadają danym z PESEL albo CEiDG?

    Taki że przecież piszesz, że nie będziesz sprawdzał bo to nie oszustwo:P

    > A ile to roboty?

    I co jeszcze dla społeczenstwa robisz oprócz nieścigania oszustów w
    pracy ale w czasie wolnym i łapania idiotów od radiostopu kartą TV?

    > Skoro pokrzywdzony dostał dowód nadania, to na nim jest.

    Przecież piszesz, że nic nie sprawdzasz bo to nie oszustwo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 208. Data: 2023-05-21 23:10:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 23:03, Shrek pisze:

> [...]
    > zarzuty z dupy. Nie udawaj że nie pamiętasz, bo będzie jak z AED że nie
    > pisałeś a kwiatek ci cytatami sypnął w 10 minut. Masz szczęście że

    Nie moja wina, ze Ty słowa pisanego ne rozumiesz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 209. Data: 2023-05-21 23:13:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2023 o 23:06, Shrek pisze:

    > Taki że przecież piszesz, że nie będziesz sprawdzał bo to nie oszustwo:P

    Nie będę wszczynał, a nie sprawdzał. Nie do każdego sprawdzenia
    konieczne jest wszczęcie postępowania.

    Znudziło mi się.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 210. Data: 2023-05-22 00:50:00
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Przychodzi facet, że nie dostał paczki. Sprawdzam,

    Przecież pisałeś, że nic z tym nie robisz, wkładasz do szuflady i
    czekasz na termin umorzenia...

    A teraz się okazuje, że coś robisz?

> [...]
    > poszła na rachunek, to sprawdzam, czy rachunku nikt nie zarejestrował.
    > Przeklepuję przez wyszukiwarki telefon, email, nazwę sprzedającego.
    > Sprawdzam jak wyglądała jego strona tydzień, miesiąc wcześniej
    > (archive). Sprawdzę, co mamy w ogóle na temat sprzedającego. Jest
    > jeszcze kilka rzeczy, ale to nie o to chodzi, by tu pisać. I jak nic nie
    > znajdę (a to jest do zrobienia w kilkanaście minut na poziomie tzw.
    > "interwencji") to pytam zawiadamiającego, na jakiej podstawie twierdzi,
    > ze sprzedający nie miał zamiaru mu wysłać tego towaru.

    I tak bez żadnego trybu, bez wszczęcia postępowania, prześwietlasz sobie
    jakiegoś obywatela? Wolno tak?
    Na jakiej podstawie wykonujesz te czynności?
    Co to znaczy "na poziomie tzw. interwencji"?
    Robisz z tego jakąś notatkę służbową jakie dane sprawdzałeś, jak
    sprawdzałeś, gdzie sprawdzałeś (i na jakiej podstawie)?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr