  • 11. Data: 2006-03-10 06:22:48
    Temat: Re: Pytanie o prawo jazdy - inne adresy
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:tymbewpj42n9$.fy5grdqdepeq$.dlg@40tude.net...

    > A jest jakaś podstawa prawna?

    Jest. Masz przerejestrowac auto do miesiaca od chwili zakupu.

    > Poza tym to cipa a nie policjant był.

    A to sie zgadza.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2006-03-10 06:24:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez policjant nigdy nie chce DO. Tylko PJ ...

    Precyzując. Policjant drogówki.
    Sprawdzając PJ ustala uprawnienia do kierowania pojazdem. Móglby chciac DO,
    ale wtedy jest to już legitymowanie obywatela z obostrzeniami przewidzianymi
    w ustawie. reasumując:
    - kierowca musi okazac PJ
    - wolno mu odmówic okazania DO

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2006-03-10 14:16:41
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Jest. Masz przerejestrowac auto do miesiaca od chwili zakupu.

    No ok. To wiem. Ale co mi grozi jeśli nie?