  • 1. Data: 2005-09-30 07:36:19
    Temat: Pytanie
    Od: Dev<d...@p...fm>

    Witam,

    Od kilku lat prowadzę internetowy serwer do gry Ultima Online. Wszystko jest
    legalne, kazdy, kto chce, moze prowadzic taki serwer - wystarczy wejsc na strone
    www.polserver.com, czy tez na www.runuo.com i oczywiscie kupic gre. Oto link do
    mojej strony: www.krainaumarlych.boo.pl. Jakis czas temu postanowilem na
    zakonczenie dzialalnosci shardu do odwolania. Wczoraj - gdy pomyslalem, ze czas
    zakonczyc ta przerwe - zobaczylem, ze pewien gracz mojego shardu calkowicie
    skopiowal moja strone i moj shard(!). Wystarczy wejsc tutaj:
    www.krainaumarlych.prv.pl. Strona jest praktycznie identyczna. Troche o mojej
    stronie: Trzy obrazki z mojej strony pochodza z gry Baldur's Gate. Nie skopiowalem
    ich tak o, musialem sie sporo nameczyc, zeby powycinac i posklejac wszystkie
    rzeczy. Ale to chyba normalne, ze do takich stron posluguje sie grafika/tapetami z
    gier o podobnej/tej samej tematyce. Pozostala czesc
    grafiki/kolorystyki/tresci/skryptow napisalem calkowicie sam - sporo sie nad ta
    strona nameczylem. A on po prostu wszystko, co mogl (bo nie wszystko sie da -
    np. skryptow php sie nie da) bezczelnie skopiowal. Oprocz tego ukradl wszystkie
    moje pomysly na shard - zasady, nazwy wszystkich stworzen, przedmiotow,
    sposob ich dzialania, wszelkie systemy, jakie sam wymyslilem, no doslownie
    wszystko, co mogl lacznie z nazwa. Jednym slowem skopiowal kilka lat mojej pracy,
    jaka wlozylem w serwer i strone.

    I teraz pytanie: jak z takimi typkami postepowac? Jakie mam szanse w sadzie? Ile
    otrzymalbym odszkodowania itp.

    Serdecznie pozdrawiam i dziekuje z gory za pomoc

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-30 08:25:55
    Temat: Re: Pytanie
    Od: Dev<d...@p...fm>

    edit: wycofuje sie z tego, ze posiadanie wlasnego shardu jest do konca legalne.

    -> http://usenet.pomocprawna.info