  • 1. Data: 2005-09-30 06:47:45
    Temat: kto powinien zapłacić za naprawę?
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    Sytuacja wyglada tak:

    dwa duze psy, jeden w kagańcu, drugi na smyczy wdają się w drobną
    "sprzeczkę".
    Ten w kagańcu zostaje złapany i odciągnięty.

    Ten na smyczy w tej chwili zrywa się ze smyczy (smycz nieprzystosowana do
    psa tej wielkości nie wytrzymuje szarpania psa) i wybiega na ulicę gdzie
    zostaje potrącony przez samochód.

    Jako, że pies duzy (jakieś 50kg) to powoduje w samochodzie jakieś tam
    uszkodzenia.

    I teraz pytanie: kto powinien zapłacić za naprawę samochodu?

    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-09-30 07:05:24
    Temat: Re: kto powinien zapłacić za naprawę?
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Bartek Wiecek wrote:

    > I teraz pytanie: kto powinien zapłacić za naprawę samochodu?

    jak to kto?
    wlasciciel psa ktory spowodowal szkody w samochodzie

  • 3. Data: 2005-09-30 07:10:10
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Bartek Wiecek napisał(a):
> [...]
    > uszkodzenia.
    >
    > I teraz pytanie: kto powinien zapłacić za naprawę samochodu?

    Wlasciciel tego psa :)

    Coz w tym niewiadomego.

    Pozdrawiam
    K.

  • 4. Data: 2005-09-30 07:13:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Bartek Wiecek napisał(a):

    > I teraz pytanie: kto powinien zapłacić za naprawę samochodu?

    A co z psem?

    j.

  • 5. Data: 2005-09-30 07:32:52
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > A co z psem?

    złamany obojczyk.... wyjdzie z tego...
    pzdr
    Bartek

  • 6. Data: 2005-09-30 07:35:43
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message
    > jak to kto?
    > wlasciciel psa ktory spowodowal szkody w samochodzie

    tak tez mi sie wydawało...
    ale wolałem się upewnić...

    pzdr
    bartek

  • 7. Data: 2005-09-30 07:36:21
    Od: "Bartek Wiecek" <b...@c...eranet.pl>

    "Krzysiek" <m...@g...pl> wrote in message
    > Wlasciciel tego psa :)
    >
    > Coz w tym niewiadomego.

    Dla mnie nic.. poprostu chciałem potwierdzic swój sposób rozumowania

    pzdr
    Bartek