  • 1. Data: 2004-04-01 19:10:17
    Temat: Pytanie (
    Od: <a...@o...pl>

    witam,
    Był dziś u mnie mój dawny sąsiad i oczekiwał rady, ale nie za bardzo
    potrafiłem mu pomóc... A sprawa wygląda następująco (na ile jego opowieść
    była prawdziwa? tego nie wiem...): policja złapała go na jakimś tam
    przestępstwie, za które pewnie dostanie jakąś grzywnę. Jednak na
    przesłuchaniu (ze strachu, z głupoty, z naiwności?) opowiedział o jakimś
    gościu- meliniarzu, podpisał zeznanie i... No właśnie. Meliniarz już wie, że
    w jego sprawie jest jakiś świadek i namiętnie go szuka. A gostek jest
    przerażony, bo wie, że jak sprawa się sypnie, to ma - delikatnie mówiąc-
    przechlapane. I moje pytanie: czy ten człowiek może jakoś wycofać swoje
    zeznania, nie uczestniczyć w sprawie sądowej? Czy może powinien szukać
    mieszkania w innym mieście:-)?
    Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, wiedzę - proszę o wiadomość.
    aleks2003