  • 1. Data: 2004-04-01 17:50:32
    Temat: Odmowa banku a kredyt
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    Dzisiaj bylem w banku po kredyt ale dostalem odmowe bez podania
    przyczyny.Wiec ja sie zapytalem o szczegoly a pani w okienku to samo ze nie
    wie i nawet jak by wiedziala to nie powie takie maja przepisy.Pomijajac juz
    fakt ze nigdy nie bralem nic na kredyt i nie poreczalem nikomu no i zarobki
    mam odpowiednie wedlug reklamy banku a i sume nie chcialem duza strasznie
    mnie wkurzyla pani.Kiedys mi sie obilo o uszy ze jest jakis przepis prawny
    ktory nakazauje bankowi dokladnie podac przyczyne odmowy, jesli ktos z was
    wie jaki to przepis to bardzo prosze o pomoc.

    Ozdrawiam
    Mirek

  • 2. Data: 2004-04-01 18:56:11
    Temat: Re: Odmowa banku a kredyt
    Od: "Maciej Muran" <z...@z...bet>

    Miroslaw Szejduk napisał/a:
    > Pomijajac juz fakt ze nigdy nie bralem nic na kredyt i nie
    > poreczalem nikomu no i zarobki mam odpowiednie wedlug reklamy banku
    > a i sume nie chcialem duza strasznie mnie wkurzyla pani.

    Przyczyn odmowy udzielenia kredytu może być (i zwykle jest) znacznie
    więcej...

    > sie obilo o uszy ze jest jakis przepis prawny ktory nakazauje
    > bankowi dokladnie podac przyczyne odmowy, jesli ktos z was wie jaki
    > to przepis to bardzo prosze o pomoc.

    pl.biznes.banki

    --
    M.

  • 3. Data: 2004-04-01 20:55:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-01 19:50, Użytkownik Miroslaw Szejduk napisał:

    [cut]

    Jest co najmniej kilka innych powodów, dla których bank może odmówić
    przyznania kredytu (hint scoringi itp.)

    > mnie wkurzyla pani.Kiedys mi sie obilo o uszy ze jest jakis przepis prawny
    > ktory nakazauje bankowi dokladnie podac przyczyne odmowy, jesli ktos z was
    > wie jaki to przepis to bardzo prosze o pomoc.

    Tak generalnie, to bank nie ma obowiązku udzielenia Ci kredytu, a co
    za tym idzie nie musi się z tej decyzji tłumaczyć (było to na p.b.b.
    poruszane kilka razy).

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-04-02 08:18:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Miroslaw Szejduk wrote:

> [...]
    > nie wie i nawet jak by wiedziala to nie powie takie maja
    > przepisy.Pomijajac juz fakt ze nigdy nie bralem nic na kredyt

    No sam Pan widzi ze

    W ZYCIU ZADNEGO KREDYTUPAN NIE SPLACIL...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-04-02 15:29:41
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    Juz wzialem kredyt w innym banku i po sprawie a pani mila mi powiedziala ze
    byc moze ze wzgledu na wiek 28 lat i moje zarobki troche to dziwne ale jak
    ktos wiecej zarabia to pewnie go za zlodzieja biora.Jutro przejde sie do
    tamtego banku i pokaze umowe i powiem ile prowizji bank stacil. Ehh co za
    kraj.

    Ozdrawiam
    Mirek

  • 6. Data: 2004-04-02 17:54:05
    Temat: Odp: Odmowa banku a kredyt
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Miroslaw Szejduk <s...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c4k348$mps$...@n...news.tpi.pl...
    .Jutro przejde sie do
    > tamtego banku i pokaze umowe i powiem ile prowizji bank stacil. Ehh co
    za
    > kraj.
    >
    > Mirek

    Po co ???
    ale z ciebie baba !

  • 7. Data: 2004-04-02 19:41:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie warto. Nie myśl, że się ktoś przejmie tym.

  • 8. Data: 2004-04-03 07:39:15
    Od: "Miroslaw Szejduk" <s...@o...pl>

    Ok, zamiast kasy na wache aby dojechac do banku kupie sobie browara bo ladna
    pogoda jest :)

    Mirek