  • 1. Data: 2003-06-12 20:42:12
    Temat: Pytanie...
    Od: "ArturDziuk\"Dziuq\"" <d...@i...pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczow!
    Jestem posiadaczem podwojnego obywatelstwa-polskiego i niemieckiego. Od
    jakiegos roku jestem ubezpieczony w trzecim filarze. W miedzyczasie
    przeprowadzilem sie do niemieckiej miejscowosci przygranicznej gdzie tez
    jestem oczywiscie zameldowany. W polsce juz zameldowania nie mam. I tu moje
    pytanie: jak fakt, ze nie jestem juz zameldowany w Polsce ma sie do mojego
    trzeciego filaru?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Artur Dziuk "Dziuq"
    d...@i...pl