  • 1. Data: 2003-06-12 20:36:40
    Temat: Opieka nad babcią
    Od: e...@p...com (EWA)

    Witam.
    Chciałabym uzyskać informacje czy kilka lat poświęcone na opiekę nad
    obłożnie chorą babcią mam uznać za stracone (nie pracuję od 5 lat)czy
    mogę starać się o zaliczenie tego okresu np. do stażu pracy lub
    uzyskać jakieś inne korzyści z tego tytułu.

  • 2. Data: 2003-06-12 21:09:02
    Temat: Re: Opieka nad babcią
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    lat)czy
    > mogę starać się o zaliczenie tego okresu np. do stażu pracy lub
    > uzyskać jakieś inne korzyści z tego tytułu.

    Jesli placilas skladki to ci sie wliczy do p[rzyszlej emerytury - a
    jesli nie to jak sobie to wyobrazasz?