  • 11. Data: 2005-01-18 12:03:23
    Temat: Re: Pytan kilka
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. wrote:

    [...]
    > ja po prostu nei zrozumialem Twojego posta.
    >
    > P.

    Ale teraz rozumiesz?

    Co jakis czas ktos wyskakuje z rewelacja, ze nie
    ma spolejk cywilnych. A "naciskany" tlumaczy, ze znowelizowano
    Kodeks Handlowy i teraz jest KSH a tam o sc nie ma......

    No to sie go odsyla do kc a za tydzien znow ktos
    pisze .. rewelacja nie ma spolek cywilnych...
    i tak w kolko...

    Sytuacja przypomina podobna w efektach..

    Ciagle ktos pyta, dlaczego nie chca mu po paru dniach
    przyjac dobrego towaru, z zakupiony "nie spelnia jego oczekiwan",
    Ponad 10 lat juz czegos takiego ne ma, a ludzie dalej...

    Pozdrawiam

    Boguslaw

  • 12. Data: 2005-01-18 12:37:52
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale teraz rozumiesz?

    no raczej :-)

    P.

  • 13. Data: 2005-01-18 17:41:57
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2005 09:31:24 +0100, na pl.soc.prawo osoba określana
    zwykle jako bo w poście "<news:csihfo$7b5$3@galaxy.uci.agh.edu.pl>"
    popełniła co następuje:

    > (...)
    > A ja ciagle slysze o tej bzdurnej wykladni KSH
    > (...)

    Wystarczy sobie kupić komentarz do KSH: np, Andrzej Kidyba- Kodeks Spółek
    hanlowych- objaśnienia [jedyne 200 zł ;) ].

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)