  • 1. Data: 2005-01-17 18:11:57
    Temat: Logo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    przygotowuję stronę WWW z informacjami o róznych programach. Chciałem użyć
    tam ich nazw oraz logo przy każdym. Niektóre firmy sobie piszą różne
    zastrzeżenia. Np. Google nie pozwala w ogóle używać znaków i innych zrzutów
    ekranu. Czy to zgodne z prawem? Czy faktycznie nie mogę walnąć logo
    produktu X a obok jego opisu?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2005-01-17 22:07:15
    Temat: Re: Logo
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    > Witam,
    >
    > przygotowuję stronę WWW z informacjami o róznych programach. Chciałem
    użyć {......}

    Wystarczy adnotacja,że wszystkie znaki są zastrzeżone, są własnością
    poszczególnych firm itd itp. a uzyte zostały tylko w celach informacyjnych.
    Chyba nie będziesz podszywal sie pod, nieprzymierzajac, jakis microsoft?:)
    Narazencja

  • 3. Data: 2005-01-17 22:18:16
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 17 stycznia 2005 23:07, gdy demaskator napisał(a) coś
    na pl.soc.prawo. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > poszczególnych firm itd itp. a uzyte zostały tylko w celach
    > informacyjnych. Chyba nie będziesz podszywal sie pod, nieprzymierzajac,

    No nie, ale chcę np. zamieścić notkę:

    Thunderbird, konkurencyjny dla Outlooka Expressa klient poczty i grup
    dyskusyjnych. Od pewnego czasu przewyższa swój pierwowzór pod względem
    funkcji, które w dodatku mogą być zwiększane przy pomocy dodatkowych
    rozszerzeń. Od wersji 1.0 program obsługuje także kanały RSS.

    I dodać do niej logo Thunderbirda. Użyłem też nazwy OE, jako zapewne
    zastrzeżonej. W innych częściach tekstu pojawiają się inne porównania i
    nazwy (tm), (r) oraz loga samych produktów.