  • 1. Data: 2005-01-17 18:18:41
    Temat: jak sprzedac pomysl na reklame
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Zwracam sie z prosba do grupowiczow o pomoc w wyjasnieniu kwestii sprzedazy
    pomyslu. Mam koncpecje na pewna reklame, ktora moze byc bardzo skuteczna dla
    jednej z firm. Czy mozna to jakos sprzedac nie narazajac sie na ryzyko
    odrzucenia pomyslu po czym jego realizacji w lekko zmienionej badz nawet
    takiej samej formie? Krotko mowiac nie chcialbym, aby ktos go sobie
    przywlaszczyl. Czy to jest mozliwe? Nie prowadze zadnej dzialalnosc, po
    prostu mam pomysl na reklame.

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Marek

  • 2. Data: 2005-01-17 18:48:20
    Temat: Re: jak sprzedac pomysl na reklame
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > takiej samej formie? Krotko mowiac nie chcialbym, aby ktos go sobie
    > przywlaszczyl. Czy to jest mozliwe? Nie prowadze zadnej dzialalnosc, po

    to zatrudnik sie gdzies w dziale reklamy.

    P.