  • 1. Data: 2005-01-17 17:52:14
    Temat: Prawo autorskie
    Od: "SL" <N...@w...pl>

    Witam.
    Napisałem program komputerowy.
    Co musze teraz zrobić aby mój program był chroniony prawem autorskim?
    Do jakiej instytucji muszę się zwrócić?
    Za odpowiedź z góry dziękuje

  • 2. Data: 2005-01-17 17:54:18
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SL" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    Nic nie musisz robić. Już jest chroniony.

  • 3. Data: 2005-01-17 18:35:34
    Od: "SL" <N...@w...pl>

    > Użytkownik "SL" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nic nie musisz robić. Już jest chroniony.

    Dobra ale jak druga osoba skopiuje go i bedzie mowila ze to ona napisala ten
    program to co wtedy? jak udowodnie ze to ja napisalem?

  • 4. Data: 2005-01-17 18:41:23
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    SL wrote:
    > Dobra ale jak druga osoba skopiuje go i bedzie mowila ze to ona napisala ten
    > program to co wtedy? jak udowodnie ze to ja napisalem?
    Przeciez (chyba) masz source. Poza tym w kazdym programie sa jakies
    wzmianki o autorze/producencie. Ten drugi "dowod" latwo podrobic -
    wystarczy pierwszy leprzy edytor hexadecymalny, badz podobny.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 5. Data: 2005-01-17 18:51:31
    Od: "SL" <N...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Żukowski" <j...@N...gmail.com> napisał w
    wiadomości news:csh0qo$bju$2@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > wzmianki o autorze/producencie. Ten drugi "dowod" latwo podrobic -
    > wystarczy pierwszy leprzy edytor hexadecymalny, badz podobny.

    No mam żródła, tylko ten program jest napisany w C# ,więc zgodnie z
    wlasciwoasciami tego jezyka niestety, zrodla sa "dolaczone" do programu
    koncowego, mozna go latwo zdekompilowac i uzyskac oryginalne zrodla

  • 6. Data: 2005-01-17 20:06:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No mam żródła, tylko ten program jest napisany w C# ,więc zgodnie z
    > wlasciwoasciami tego jezyka niestety, zrodla sa "dolaczone" do programu
    > koncowego, mozna go latwo zdekompilowac i uzyskac oryginalne zrodla

    Jest coś takiego, jak podpis elektroniczny ze znacznikiem czasu. Nie
    kosztuje wiele. Sprawę w Twoim wypadku załatwia.