  • 1. Data: 2005-01-17 18:46:19
    Temat: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;)
    Od: as <a...@a...pl>

    Jak jest z używaniem starszego oprogramowania którego nie można nabyć
    już legalnie w Polsce??
    Załóżmy na studiach uczyłem się na edukacyjnej wersji AutoCada 11, a
    potem przez 10 lat w ogóle mnie to nie ciągało, ale teraz założyłem
    sobie firmę "uduś", która trudnić ma się opracowywaniem prostej
    dokumentacji technicznej, do której ten akurat program, którego się
    uczyłem nadaje się idealnie i nie trzeba mi innego.
    I tu pojawia się problem bo nabyłem komputer z legalnym OS'em i chce
    kupić legalnie AutoCada 11 i po prostu nie da się - firma wciska mi
    jakieś badziewia typu AutoCad w wersji 2**** , a ja nie mam czasu na
    naukę nowości i chce normalnie sobie pracować na wersji 11.
    Jak w tym wypadku działa prawo??
    Pozdrawiam
    Józek
    PS.
    Szukałem googlach i nic na ten temat nie znalazłem. (Może źle szukałem)
    PS 2.
    Może to śmierdzi trollem, ale naprawdę nurtuje mnie ten problem.

  • 2. Data: 2005-01-17 18:48:36
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;)
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik as napisał:

    > Jak w tym wypadku działa prawo??

    co tu ma prawo do tego ??
    To jakbyś chciał kupić Syrenke z 56 roku, niby powinny byc, a nie kupisz.

    --
    #####################
    Raku

  • 3. Data: 2005-01-17 18:51:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    as wrote:

    [ciach]

    Nie wiem, co napisał, bo używał jakiegoś bezsensownego kodowania
    polskich literek...

  • 4. Data: 2005-01-17 19:23:18
    Temat: Re: Pytanko w sparwie starego oprogramowania ;) - poprawiam sie - przepraszam
    Od: as <a...@a...pl>

  • 5. Data: 2005-01-17 19:26:33
    Od: as <a...@a...pl>

    Użytkownik Raku napisał:

    > co tu ma prawo do tego ??
    > To jakbyś chciał kupić Syrenke z 56 roku, niby powinny byc, a nie kupisz.

    No można nabyć ale już podchodzi to pod antykia a analogia do auta to
    chyba nie na miejscu ;>
    Jak już to mam przykłąd: "malucha" nie produkuje się od kilku lat a
    dalej można go kupić, zarejestrować i nawet jeździć.
    J.

  • 6. Data: 2005-01-17 19:56:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nadal źle.

    Podpowiedź: ISO 8859-2

    Do 3 razy sztuka...

  • 7. Data: 2005-01-17 20:29:24
    Od: as <a...@a...pl>

  • 8. Data: 2005-01-17 21:31:53
    Od: "Chopin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "as" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jak jest z używaniem starszego oprogramowania którego nie można nabyć
    > już legalnie w Polsce??
    --ciach--

    Większość firm zezwala na tzw. DownGrade. W praktyce oznacza to że kupujesz
    dostępną na rynku wersję oprogramowania a następnie instalujesz starszą
    wersję oprogramowania. Np. Kupujesz Windows XP a na stacji instalujesz
    Win98.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"

  • 9. Data: 2005-01-17 21:47:53
    Od: Marcin Zyla <m...@m...com>

    Chopin wrote:

    > U?ytkownik "as" <a...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > --ciach--
    >
    > Wi?kszo?ae firm zezwala na tzw. DownGrade. W praktyce oznacza to ?e kupujesz
    > dost?pn? na rynku wersj? oprogramowania a nast?pnie instalujesz starsz?
    > wersj? oprogramowania. Np. Kupujesz Windows XP a na stacji instalujesz
    > Win98.

    Bardzo ryzykowna teza. Ale wszystko przed toba.

    Pytanie pomonicze do as-a: czy na rynku wtórnym, wersji 11 nie ma?

  • 10. Data: 2005-01-17 21:59:53
    Od: "demaskator" <k...@i...pl>

    > Jak jest z używaniem starszego oprogramowania którego nie [....]
    Proste, sprawdź na jakich zasadach można to "downgrade - ować"
    Narazencja
    a swoją drogą to zastanawia mnie co ci "Goście" w ogóle wiedzą?:)