    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Mon, 10 Jul 2017 20:41:46 -0500

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ok18kv$gkg$1@mx1.internetia.pl...
    > nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    > właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie narobiły
    > na mój samochód :-)
    >
    > No bo ... kiedy przyszedłem na parking i zastałem to co zastałem to
    > zniesmaczyło mnie to, ale pomyślałem sobie, że ok, ptaki narobiły, ja
    > posprzątam, nie jest to nie wiadomo jaki problem. No i tak zrobiłem.
    > Jednak jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu
    > nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale
> [...]

    Nie gniewaj się, ale jak mieliby wycinać w mieście te nieliczne drzewa
    które jakoś od betonowej pustyni miasta nasze odróżniają z tak błahego
    powodu że Ty sobie musisz umyć samochód bo Ci ptaszek narobił
    to sorry, ale chyba masz jakoś pomylone swoje priorytety...

    Mi drzewa nie przeszkadzają i cieszy świergot ptaków nawet gdyby
    mi na głowę miały narobić... ;-)

    Jak tak się boisz o samochód to wybieraj
    następnym razem parking kryty, bez drzew.