    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Ptaki a zafajdany samochód
    Date: Tue, 11 Jul 2017 03:11:51 +0200

    Hej,

    nie będę pytał jak umyć samochód i czy ślady zostaną, ale o to ... czy
    właściciel parkingu nie powinien jednak zadbać o to, by ptaki nie narobiły
    na mój samochód :-)

    No bo ... kiedy przyszedłem na parking i zastałem to co zastałem to
    zniesmaczyło mnie to, ale pomyślałem sobie, że ok, ptaki narobiły, ja
    posprzątam, nie jest to nie wiadomo jaki problem. No i tak zrobiłem. Jednak
    jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu
    nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale
    może jednak nie ten. Nie o to zresztą chodzi. Ja się bardziej ogólnie
    zastanawiam czy jak ktoś kręci biznes pod tytułem parking to może jednak coś
    powinien zrobić by jakość tej usługi była należyta. Mógłby np wyciąć drzewa
    na których te ptaki zagnieździły się. A może nie, może wystarczy, że to nie
    jego ptaki, ale w sumie, karmi je to chyba jego.

    Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...