  • 91. Data: 2017-07-18 20:44:07
    Temat: Re: Ptaki a zafajdany samochód
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Na tych które odwiedzam z reguły są. :-)
    > ---
    > No nie gadaj, wychylam głowę za okno i nie ma.

    Nie moja wina że na pustyni mieszkasz.
    ---
    Znowu gdzieś mieszkam, coś nie tak -> zmień podejście

    I uważasz ze to zwalnia z poprawności wyrażania się ?
    ---
    Uważam, że ..j Ci do tego

    > Jak zaczniesz poprawnie cytować to możesz to zaproponować.
    > A do tego czasu sam sp... .
    > ---
    > A co ja z tego miałbym gdybym ręcznie dodawał dla Ciebie znaczki ">" ? No

    Wyszedł byś na uprzejmego idiotę, a tak jesteś nieuprzejmym
    idiotą. Myślisz że tak masz lepiej ?
    ---
    Myślę, że nikt Ci kopa nie zasadził albo zasadził, ale jesteś tak głupi, że
    nie dotarło

    A jest jeszcze możliwość że jesteś osobnikiem nie potrafiącym
    odpowiednio dobrać luk skonfigurować program.
    Nie pytaj jak takich nazywamy.
    ---
    Pierdolisz

> [...]
    > wydaje mi się, tłumaczy twoje wypowiedzi. Osobiście nie widzę absolutnie
    > żadnego sensu w sadzeniu drzew na parkingu. Oceniam to raczej jako
    > nieogarnianie tematu, albo właśnie taka zaszłość, że mieliśmy niskiej
    > jakości usługi, miejmy je dalej. A myślę o jakości bo poza skalą niczym
    > nie różni się to od innych zaniedbań zarządcy parkingu w przypadku których
    > też możnaby mówić o tym, że można wybrać inny parking albo hotel. Ale to
    > moim zdaniem nie jest tak. Zakładamy, że korzystając z usługi nic nam się
    > nie stanie a tu ... samochód do myjni. No na ślub nie jechałem, ale

    Skoro wiesz że usługa nie przewiduje odstraszania ptaków czy wycinkę
    drzew to dlaczego poruszasz ten temat ?
    ---
    Dlatego, że mi ptaki narobiły z powodu tego, że właściciel nasadził drzew.
    Dotąd nie ogarnąłeś ?

    > Twoje rozwodzenie to właśnie piękny przykład "pustaczenia".
    > "Wuju".
    > ---
    > Na czym niby by ono miało polegać ? Podaję Ci moje spojrzenie na kwestię
    > jakości usługi parkingowej. Ty mi wmawiasz jakieś problemy i wątpliwej
    > jakości rady dajesz a uzasadnienia tego jakoś nie widać.

    Zmień spojrzenie i podejście a i uzasadnienie dostrzeżesz. Bo było.
    ---
    Sam se zmień.

  • 92. Data: 2017-07-18 20:44:38
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Stokrotka"

    > Ale my nie jesteśmy w więzieniu. Możemy wybierać czy chcemy by nas
    > pilnowały.

    Ale ja wolę by mnie pilnowały gołębie niż policja.
    ---
    To zamieszkaj w gołębniku

  • 93. Data: 2017-07-18 22:34:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-18 o 20:44, re pisze:
    > Dlatego, że mi ptaki narobiły z powodu tego, że właściciel nasadził
    > drzew. Dotąd nie ogarnąłeś ?
    Gołębiom - największym brudasom nie są potrzebne drzewa. Moga po
    samochodzie i przy ludziach łazić.

    --
    animka

  • 94. Data: 2017-07-25 17:34:00
    Od: "Hesia" <c...@w...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> naskrobał:

> [...]
    > jak teraz zauważyłem zdaje się zostałem za skorzystanie z parkingu
    > nieoczekiwanie skasowany co zniesmaczyło mnie znowu. Miał być darmowy, ale
    > może jednak nie ten. Nie o to zresztą chodzi. Ja się bardziej ogólnie
    > zastanawiam czy jak ktoś kręci biznes pod tytułem parking to może jednak coś
    > powinien zrobić by jakość tej usługi była należyta. Mógłby np wyciąć drzewa
    > na których te ptaki zagnieździły się. A może nie, może wystarczy, że to nie
    > jego ptaki, ale w sumie, karmi je to chyba jego.
    > Taki sobie bzdurny albo niebzdurny problem prawny i praktyczny ...

    Wiadomość stara ale NSPCM, jak czytam takie opowieści to jedno co mi przychodzi do
    głowy - autor słoik, znaczy ze wsi, bo takim każda żywa i nieprodukcyjna istota
    przeszkadza.

    Wcześniejsza rada była dobra, poszukaj parkingu najlepiej takiego wyasfaltowanego,
    bez drzew, który latem upala się do 60stC. Albo kup sobie plandekę. Prosty wynalazek
    a skuteczny.

    PS. Tylko zimą nie miej pretensji do śniegu, że ci pada na samochód i musisz
    odśnieżać, bo tu już trzeba by pisać skargę do Pana Boga.

    ----
    pzdr

  • 95. Data: 2017-07-25 18:49:17
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-25 o 17:34, Hesia pisze:

    > PS. Tylko zimą nie miej pretensji do śniegu, że ci pada na samochód i musisz
    odśnieżać, bo tu już trzeba by pisać skargę do Pana Boga.

    Zaraz ci Stokrotka napisze, że to obowiązek państwa. ;)

    --
    Sonn

  • 96. Data: 2017-07-25 23:30:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Hesia"

[...]

    A ja jak czytam takie wypowiedzi to myślę sobie, że jesteś głupia jak but z
    lewej nogi :-)

  • 97. Data: 2017-07-26 07:20:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-25 o 23:30, re pisze:

> [...]
    > ---
    > A ja jak czytam takie wypowiedzi to myślę sobie, że jesteś głupia jak

    Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
    Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania. :-)

    Pozdrawiam

  • 98. Data: 2017-07-26 10:49:12
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-26 o 07:20, RadoslawF pisze:

    > Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
    > Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania. :-)

    10/10

    --
    Sonn

  • 99. Data: 2017-07-26 18:24:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    > z lewej nogi :-)

    Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
    Że z Tobą dyskutuję ? To chyba mają rację

    Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania. :-)
    ---
    No jesteś głupi jak but z lewej nogi

  • 100. Data: 2017-07-26 18:24:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

    > Nie przejmuj się, wszyscy pozostali uważają że to ty jesteś głupi jak but.
    > Potwierdzasz to zresztą nieumiejętnością cytowania. :-)

    10/10
    ---
    A Ty co tutaj robisz ?