    From: "Sebastian" <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Date: Thu, 27 Jan 2005 17:09:21 +0100

    > Tylko dlaczego oni pozywaja za to McDonalda ? ;-)

    no chca niby udowodnic ze zarcie w mcDonaldsie uzaleznia (jakies zwiazki w
    serze smazonym, kofeina w coca coli - klienci dlugo nie mieli wyboru co do
    innych napojow w zestawach dzieciecych) i ze jest to celowa polityka tej
    firmy zeby dzieci uzaleznic od tego zarcia... troche o tym mowili w tym
    filmie - supersize me - ze np na jakims zadupiu dzieci nie maja sie gdzie
    bawic a jedyny plac zabaw w okolicy jest w donaldzie... albo np. ze reklamy
    sa adresowane do dzieci... ze ronald mcdonald to tez czesc tej taktyki...
    no nie wiem jak dla mnie to takie metody stosuje wiekszosc firm wogole,
    tyle ze moze nie na taka skale bo maja mniej pieniedzy:)