  • 181. Data: 2005-02-05 04:32:58
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: artista <g...@w...pl>

    Iwon(k)a wrote:
    > "spaam" <e...@i...pl> wrote in message

    > myslisz, ze tylko McD stosuje chemilalia w sowjej sieci ? lol.
    > o naiwnosci ludzka.....
    >
    > iwon(k)a

    Taka linia obrony jest niedpouszczalna. Przyjdzie pora i na konkurencje.

  • 182. Data: 2005-02-05 04:41:12
    Od: artista <g...@w...pl>

    Przemek R. wrote:

    > sprecyzujdokladnie na czym polega wadliwosc tego produktu

    Jeden kubek Coca Coli zawiera cos 13 lyzeczek cukru. Nie mowiac o tym ze
    mechanicy samochodowi uzywaja jej do czyszczenia czesci metalowych
    zamiast papieru sciernego. Tego typu napoje nie powinny byc podawane w
    ogole dzieciom! MD podaje i promuje wieksze porcje. To na poczatek.

    > sprecyzuj jak to robi.

    Promuje rzekomo rowery w szkolach. Najwiekszy niszczyciel srodowiska
    przedstawia sie ekologicznie. Akcja zorganizowana przez ich agenta
    Public Relations.

  • 183. Data: 2005-02-05 05:10:54
    Od: artista <g...@w...pl>

    Przemek R. wrote:

    > listy

    > zaraz zaraz, uwazasz ze moge sobie pozwac jakiego chce producneta i on
    > bedzie mial obowiazek
    > okaznaia mi takiej listy?

    Nie mozesz pozwac sobie jakiego chcesz. Mozesz pozwac takiego ktory
    wyrzadzil szkode. Sad nie jest od zabawy w kotka i myszke, a od
    rozsadzenia sporu.

    > Toz to absurd.

    Dlaczego?

    > Jest to tajemnica.

    Oszustwo tajemnica? ROFTL

    Przetestuj to twierdzenie odwracajac sytuacje. Oszust uzywa celulozy
    zamiast maki powodujac uszkodzenia organow. Ofiara pozywa, ale sad
    dowiedziec sie od oszusta nie moze. Powod? Tajemnica. Prawda ze smieszne?

    PS: MD uzywa celulozy w zywnosci!

    Philip Morris poszedl nawet krok dalej. Oszustwa byly prowadzone przez
    adwokatow, zeby ich nie mozna bylo wzywac na wypadek procesu (tajemnica
    adwokacka). Nic z tego nie wyszlo. Sad sie na to nabrac nie dal i zniosl
    tajemnice adwokacka.

    > I na miejscu prawnikow MD zazadal bym powteirdzenie
    > absurdanych zarzutow.

    Dowod mozna przeprowadzic z przesluchania swiadkow. Bardzo ekonomiczna
    sprawa dla sadu. Wzywa sie osoby odpowiedzialne za receptury i zaprzysieza.

    > Jezeli oskarzasz ich o dokladanie chemikaliow do jedzenia to prosze to
    > wykazac.

    Przesluchanie pracownikow MD pod przysiega rozwiazuje sprawe.

    > Nie zadajac receptrure a badajac danego hamburgera.

    ROFTL. A niby dlaczego?

    > wymien 5.

    Zajrzyj na ich storne internetowa. Masz tam wymienionych ponad 5.
    Nie ma tam np steoriodow dodawanych do paszy podawanej kurczakom, po
    ktorych dzieci w wieku lat 8 maja owlosienie lonowe.

    > na Twoj bo Ciebie to interesuje, albo idz na politechnike
    > moze zbadaja za darmo

    Tak nie dziala sad. W ten sposob stawiasz kryminaliste ponad sadem,
    ktory to sad sluzy spoleczenstwu, w tym obu stronom sporu.

    > I dlaczego MD nie powinien samodzielnie powiedziec

    > a dlaczego niby mialby to robic?

    Dlatego zeby sad mogl rzetelnie rozsadzic spor.

    > Chocby dlateo ze maja honor i pierwszej lepszej pipie nie beda zdradzac
    > receptur

    Lawnicy byliby wzruszeni okresleniem przez adwokatow MD ich ofiary "pipa"...

    > jezeli pijesz przez slomke, bo domyslam sie ze chodzi o te kubki do kawy
    > ze slomka,

    nie

    jezeli nie i jezeli
    > chodzi Ci tylko o sam fakt ze jest ona goraca, to z przykroscia musze
    > stwierdzic z jestes "szajbnieta".

    Produkt nie moze wyrzadzac szkody konsumentowi kiedy jest uzywany
    zgodnie z przeznaczeniem, oraz kiedy producent moze przewidziec uzycie i
    naduzycie produktu.

    > no i .. co doklaniej

    Kobieta dostala powaznych poparzen bo MD przeliczyl ze nie oplaca sie im
    zachowac bezpieczenstwo.

    > a mozesz sprecyzowac o co byl pozew?

    O bardzo powazne oparzenie kawa

    > znow jestem zmuszony stwoerdzic ze jestes "szajbnieta' jezeli myslisz ze
    > ktos zdorwy na umysle
    > w taki mmiejscu poda Ci recepture.

    Czyli jzeli MD zacznie dodawac arszenik, o tez bedzie "tajmenica"?

  • 184. Data: 2005-02-05 05:17:51
    Od: artista <g...@w...pl>

    Arielka wrote:

    > "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > a jak przeczytasz to jaki ma to wplyw na to twoje zamowienie ?

    No wlasnie. Tutaj kolejny klopot dla MD. Dopiero po pozwach zaczeli
    przyznawac ze jednak chemia, i dalej nie podaja prawdy. Ostrzezenie
    nieadekwatne prawnie nie jest ostrzezeniem!!!

    Proponuje eksperyment. Kupic worek cementu, rozsypac w dwa woreczki i
    przywiesic sobie jeden na brzuchu a drugi na pupie. I tak pochodzic pare
    dni.

    Czy dziecko godzi sie na otylosc? W ktorej ultoce MD jest ostrzezenie ze
    konsument bedzie wazyl 50 kilo wiecej pdo konca zycia.

  • 185. Data: 2005-02-05 10:41:40
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2005 04:41:12 GMT, artista <g...@w...pl> napisał:

    > Jeden kubek Coca Coli zawiera cos 13 lyzeczek cukru. Nie mowiac o tym ze
    > mechanicy samochodowi uzywaja jej do czyszczenia czesci metalowych
    > zamiast papieru sciernego.

    bzdura i urban legend. PrObowałeś kiedyś coś odrdzewić colą? zero efektu,
    bo stężenie kwasu fosforowego jest tak małe że nie ma żadnego wpływu na
    rdzę

    > Promuje rzekomo rowery w szkolach. Najwiekszy niszczyciel srodowiska
    > przedstawia sie ekologicznie. Akcja zorganizowana przez ich agenta
    > Public Relations.

    A dla mnie rowery to najbardziej nieekologiczny pojazd miejski.
    Pojeawienie się jednego roweroświra w godzinach szczytu na ulicy miasta
    powoduje automatyczne spowolnienie ruchu, zwiekszenie korków, wzrost
    zuzycia paliwa i zanieczyszczenia powietrza.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 186. Data: 2005-02-05 10:47:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie mozesz pozwac sobie jakiego chcesz. Mozesz pozwac takiego ktory
    > wyrzadzil szkode. Sad nie jest od zabawy w kotka i myszke, a od
    > rozsadzenia sporu.

    a jaka on Ci szkode wyrzadzil?

    > Dowod mozna przeprowadzic z przesluchania swiadkow. Bardzo ekonomiczna
    > sprawa dla sadu. Wzywa sie osoby odpowiedzialne za receptury i
    zaprzysieza.

    no i facet mowi zen ic takiego nie ma i co zrobisz?

    > Przesluchanie pracownikow MD pod przysiega rozwiazuje sprawe.

    pozywajac kogos to Ty masz wykazac ze ktos est winny a nie ktos z eni
    ejest jeleniem.

    > Tak nie dziala sad. W ten sposob stawiasz kryminaliste ponad sadem,
    > ktory to sad sluzy spoleczenstwu, w tym obu stronom sporu.

    ale do sadu idziesz z dowodami czyz nie? To ty a nie sad ma wykazac ze
    ktos jest winny, sad
    tylko wyrok wydaje (tam lawa)

    > Produkt nie moze wyrzadzac szkody konsumentowi kiedy jest uzywany
    > zgodnie z przeznaczeniem, oraz kiedy producent moze przewidziec uzycie i
    > naduzycie produktu.

    powiedz lepiej o co chodzilo w ej sprawie zamiast gadac bezsensu jak
    nawiedzona

    > Kobieta dostala powaznych poparzen bo MD przeliczyl ze nie oplaca sie im
    > zachowac bezpieczenstwo.

    ale na czym polegalo to, chodzi o sam fakt ze kawa byla goraca czy kubek
    byl tak skonstruowany
    ze nie bylo mozliwosci innego sposobu wypicia?
    Bo jezlei to pierwsze to babka po rpostu jest pierdolnieta a nie MD winny.
    To tak jakbys poszla do restauracji zamowila kawe, jednym chalstem wypila
    a pozniej ich pozwala bo sie poparzylas.

    > Czyli jzeli MD zacznie dodawac arszenik, o tez bedzie "tajmenica"?

    jezeli beda dodawac cos co jest nie zdrowe dla oragnizmu to nie zostanie
    dopuszcone do sprzedazy.
    Bo oini nie maja kazdej pipue sie tlumaczyc co dodaja do jedzenia a
    odpowiednim instytucjom zanim
    zaczna dany produkt sprzedawac.

    P.

  • 187. Data: 2005-02-05 10:53:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No wlasnie. Tutaj kolejny klopot dla MD. Dopiero po pozwach zaczeli
    > przyznawac ze jednak chemia, i dalej nie podaja prawdy. Ostrzezenie
    > nieadekwatne prawnie nie jest ostrzezeniem!!!

    nie potrafisz odpowiedziec na proste pytanie?

    > Proponuje eksperyment. Kupic worek cementu, rozsypac w dwa woreczki i
    > przywiesic sobie jeden na brzuchu a drugi na pupie. I tak pochodzic pare
    > dni.

    a ja proponuje isc do lekarza

    > Czy dziecko godzi sie na otylosc? W ktorej ultoce MD jest ostrzezenie ze
    > konsument bedzie wazyl 50 kilo wiecej pdo konca zycia.

    jak by nie zarlo to by nie utylo, gdyby MD ZMUSZAL dzieci do jedzenia
    tylko i wylacznie
    ich jedzenia to byli by winni a tak jestes po rpostu smieszna!!!!!!!!!

    a 50 kilo wiecej przestanie warzyc gdy zacznie sie ruszac, nie wiem czy
    szanowna Pani wie
    ale w stanach sie nie chodzi pieszo tylko weszedzie jezdzi samochodem bo
    do najblizszego
    sklepu jest kilkanascie km.

    P.

  • 188. Data: 2005-02-05 10:57:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jeden kubek Coca Coli zawiera cos 13 lyzeczek cukru

    czy mcdonald produkuje cole?

    . Nie mowiac o tym ze
    > mechanicy samochodowi uzywaja jej do czyszczenia czesci metalowych
    > zamiast papieru sciernego.

    jestes szajbnieta

    Tego typu napoje nie powinny byc podawane w
    > ogole dzieciom! MD podaje i promuje wieksze porcje. To na poczatek.

    jestes sajbnieta, tereaz wiem na 1000%, Nie oni promuja cole, masz do
    wyboru kilka napoi.
    nikt Cie do niczego nie zmusza, mozesz wypic wode mineralna, (zaraz pewnie
    powiesz
    ze uzywaja jej do prodkukcji granatow)

    > Promuje rzekomo rowery w szkolach. Najwiekszy niszczyciel srodowiska
    > przedstawia sie ekologicznie. Akcja zorganizowana przez ich agenta
    > Public Relations.

    no i bardzo dobrze, bo jak by jeadzizli na rowerach to dupy by im nie
    rosly.
    I ajk tu takie dewoctwo zadowolic.

    P.

  • 189. Data: 2005-02-06 01:32:27
    Od: Sao <d...@i...pl>

    Przemek R. wrote:

    > a jaka on Ci szkode wyrzadzil?

    Przedmiotem sporu o ktorym mowimy jest CHOROBA otylosci wynikajaca
    z regularnego spozywania smieci MD, czyli uzywania produktu zgodnie
    z przenzaczeniem producenta.

    > zaprzysieza.
    >

    > no i facet mowi zen ic takiego nie ma i co zrobisz?

    Przeslucham 37 pozostalych zwiazanych z ta sprawa i skonfrontuje z tym
    co jest publicznie dostepne.

    > pozywajac kogos to Ty masz wykazac ze ktos est winny a nie ktos z eni
    > ejest jeleniem.

    Nie prawda. Wykazac na rozprawie. Przedtem jest dluga czesc ujawniania
    co kazda stona ma. Obie stron maja jednakowy obowiazek dostarczyc sadowi
    materialy niezbedne do rozstrzygniecia sporu.

    Juz na sam poczatek, procz odpowiedzi na pozew, McDonald's ma psi
    obowiazek bez wezwania ze strony przeciwnej:

    1. dostarczyc nazwiska, adresy i numery telefonow wszystkich osob
    posiadajacych wiedze odnosnie sporu. Oraz poinformowac jaka dokladnie
    wiedze posiada kazda z tych ocob.

    2. dostarczyc liste dokumentow w swoim posiadaniu albo w posiadaniu
    innych ale pod swoja kontrola zwiazanych z przedmiotem sporu.

    http://www.law.cornell.edu/rules/frcp/Rule26.htm

    Pozniej, juz na zadnie strony, kopie dokumentow zwiazanych z przedmiotem
    sporu.

    I tego wlasnie panicznie boi sie MD. Te droge krzyzowa przechodzil juz
    Philip Morris z oplakanymi skutkami.

    > ale do sadu idziesz z dowodami czyz nie? To ty a nie sad ma wykazac ze
    > ktos jest winny, sad
    > tylko wyrok wydaje (tam lawa)

    Nie rozumiesz procedury. Wyrok wydaje w wyniku rozprawy i tutaj
    faktycznie strona musi udowodnic. Przedtem jest jednak dlugie walkowanie
    sprawy i ujawnianie posiadanej wiedzy i dokumentow. Nazywa sie to nie
    bez powodu Discovery (tak jak ten kanal telewizyjny, bo jest to
    dokladnie to samo: odkrywanie).

    > powiedz lepiej o co chodzilo w ej sprawie zamiast gadac bezsensu jak
    > nawiedzona

    Kobieta kupila kawe, wylala przypdakowo oparzajac sie, spedzila tydzien
    w szpitalu, pozwala producenta i wygrala.

    > ale na czym polegalo to, chodzi o sam fakt ze kawa byla goraca czy kubek
    > byl tak skonstruowany
    > ze nie bylo mozliwosci innego sposobu wypicia?

    Obie te sprawy. Po pierwsze kawa byla wrzatkiem ktory parzyl. kawe
    wylala w aucie, i CO WAZNE, kupila z okienka drive in. MD mogl
    przewidziec ze:

    1. wrzatek parzy skore,
    2. kubek podany do auta bedzie mogl byc wylany.

    Mogl przewidziec, bo mial w archiwach prawie tysiac skarg z tego tylko
    powodu.

    > Bo jezlei to pierwsze to babka po rpostu jest pierdolnieta a nie MD winny.
    > To tak jakbys poszla do restauracji zamowila kawe, jednym chalstem wypila
    > a pozniej ich pozwala bo sie poparzylas.

    Nie zupelnie. Picie jednym chlastem tez da sie przewidziec. Zaden domowy
    automat nie wytwarza kawy ktora moze (powtarzam: MOZE) poparzyc.

    > ze

    > jezeli beda dodawac cos co jest nie zdrowe dla oragnizmu to nie zostanie
    > dopuszcone do sprzedazy.

    Przez kogo? Kiedy ostatnio GIS sprawdzal co jest w hamburgerach?

    > Bo oini nie maja kazdej pipue sie tlumaczyc co dodaja do jedzenia a
    > odpowiednim instytucjom zanim
    > zaczna dany produkt sprzedawac.
    >

    > P.

    Musza natomiast tlumaczyc sie w sadzie, gdzie obie strony maja rowne
    prawa i obowiazki.

  • 190. Data: 2005-02-06 01:36:21
    Od: Sao <d...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > bzdura i urban legend.

    Twojego zdania nie podziela Lekarz Generalny USA. Zawiadom go
    natychniast zeby poprawil swoje raporty.

    PrObowałeś kiedyś coś odrdzewić colą? zero
    > efektu, bo stężenie kwasu fosforowego jest tak małe że nie ma żadnego
    > wpływu na rdzę

    Mechanik na moich oczach to robil i zalecal na przyszlosc. Inni
    mechanicy to potwierdzili. Jaki jest pH Coca coli sprzedawanej w MD w
    Polsce? Podpowiedz nam prosze.

> [...]
    > powoduje automatyczne spowolnienie ruchu, zwiekszenie korków, wzrost
    > zuzycia paliwa i zanieczyszczenia powietrza.

    Wieksze nic sprzedaz hamburgerow z okienka MD?