  • 1. Data: 2005-09-05 12:42:36
    Temat: Przetarg
    Od: wblazus <w...@o...pl>

    Czy pod pojęciem "dostawa" należy rozumieć "dostawę wraz z rozładunkiem"
    czy tylko przywóz na miejsce. Z tym problem spotkałem się w specyfikacji
    warunków zamówienia w przetargu na dostawę prefabrykatów betonowych.
    Zamawiający nie sprecyzował dokładnie zakresu zamówienia. Co o tym
    sądzicie??

    --
    wblazus

  • 2. Data: 2005-09-05 13:23:17
    Temat: Re: Przetarg
    Od: "Groggy" <g...@p...oniet.pl>

    Witam

    Użytkownik "wblazus" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > warunków zamówienia w przetargu na dostawę prefabrykatów betonowych.
    > Zamawiający nie sprecyzował dokładnie zakresu zamówienia. Co o tym

    To niewżne co my sądzimy.
    Ważne co o tym sądzi Zamawiający. Jego zapytaj.
    Pozdrawiam, GG