  • 1. Data: 2005-09-05 11:47:19
    Temat: Spadek
    Od: "Lens" <n...@s...pl>

    Witam

    Sytuacja wyglada nastepujaco -jest mieszkanie odziedziczone przez trzy osoby
    po 1/3 (przeprowadzone postepowanie spadkowe) -od smierci wlasciciela (ponad
    rok temu) caly czas wszystkie oplaty z nim zwiazane ponosi jeden ze
    spadkobiercow a pozostali czekaja az wszystko zostanie zalatwione i dostana
    albo mieszkanie albo pieniadze do reki -mieszkanie jest niezamieszkane i
    teoretycznie nie mozna z nim za wiele zrobic (wynajac etc.) bo ma trzech
    wspolwlascicieli.
    Czy jest jakis sposob zeby odzyskac od pozostalych spadkobiercow pieniadze
    wkladane w to mieszkanie (jezeli przez dluzej niz 3 m-ce nie bedzie oplacany
    czynsz to sprawa trafia do egzekucji)?

    Zaslyszalem cos co wydaj mi sie malo prawdopodobne ale wole sie
    upewnic -ponoc jezeli dwaj pozostali spadkobiercy nie beda partycypowac w
    kosztach przez conajmniej dwa lata to traca prawo do takiego spadku -czy to
    prawda?

  • 2. Data: 2005-09-05 14:29:42
    Temat: Re: Spadek
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Lens napisał(a):
> [...]
    > albo mieszkanie albo pieniadze do reki -mieszkanie jest niezamieszkane i
    > teoretycznie nie mozna z nim za wiele zrobic (wynajac etc.) bo ma trzech

    a w czym to przeszkadza?

    > Czy jest jakis sposob zeby odzyskac od pozostalych spadkobiercow pieniadze
    > wkladane w to mieszkanie (jezeli przez dluzej niz 3 m-ce nie bedzie oplacany
    > czynsz to sprawa trafia do egzekucji)?

    zażądać zapłaty, a potem do sądu

> [...]
    > kosztach przez conajmniej dwa lata to traca prawo do takiego spadku -czy to

    bzdura

    KG