  • 1. Data: 2020-08-21 14:05:30
    Temat: Przesylka sądowa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Ochujeć można.

    Pisałem, że najpierw mi odwołali rozprawę bez żadnego trybu. Potem
    wysłali mailem że mi w trycie koronopierdolca przenoszą sprawę do
    rozpatrzenia niejawnego (niejawne od jawnego różni się tym, że na
    niejawnym nie ma również stron - na jawnym jak sama nazwa wskazuje nie
    ma publiczności). W końcu dzwonię do nich co i jak?

    - Wysłaliśmy w czerwcu.
    - no i?
    - czekamy na potwierdzenie.
    - to znaczy?
    - no nic czekamy.
    - na co?
    - na potwierdzenie.
    - no ale skoro nie nic przez dwa miechy nie dostałem, to chyba już nie
    dojdzie?
    - no pewnie nie.
    - no to na co czekacie?
    - no na potwierdzenie.
    - facepalm... No ale nie dojdzie, bo nic nie odebrałem - wyślijcie
    jeszcze raz.
    - nie możemy, musi pan napisać pismo.
    - mam napisać pismo, że nie dostałem pisma, o ktorym nie wiem, że go
    wysłaliście?
    - no teraz pan już wie.
    - na pewno pocztą wslaliście?
    - na pewno.
    - bo ja dostałem mailem.
    - no to ja już sama nie wiem...
    - to wysłaliście czy nie?
    - no wysłaliśmy.
    - pocztą?
    - no w systemie jest że poczta...

    Noż kurwa mać. Dwa miesiące temu pismo wysłali chuj wie czym i chuj.
    Jakbym nie zadzwonił to dwie dekady by czekali... Sprawa o przywrócenie
    do pracy czwarty jebany rok. Za tydzień dzieciak do przedszkola idzie.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-08-21 19:42:10
    Temat: Re: Przesylka sądowa
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 21.08.2020 o 14:05, Shrek pisze:
> [...]
    > Jakbym nie zadzwonił to dwie dekady by czekali... Sprawa o przywrócenie
    > do pracy czwarty jebany rok. Za tydzień dzieciak do przedszkola idzie.

    Podziękuj ministrowi Ziobro za genialny system informatyzacji sądów i
    Poczcie Polskiej :)
    Nie mają EPO od ciebie z informacją ze nie odebrałeś, bo poczta jak
    zwykle olała. Poza tym zdarza się , że poczta podaje EPO ale nie trafia
    ono do systemu, chuj wie dlaczego.

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2020-08-21 20:01:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ustal numer nadawczy przesyłki (ten pocztowy) i szukaj w systemie poczty.

  • 4. Data: 2020-08-21 20:13:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.08.2020 o 19:42, Sonn pisze:

    > Podziękuj ministrowi Ziobro za genialny system informatyzacji sądów i
    > Poczcie Polskiej :)

    Pisim już dawno podziękowałem. Z nimi się sądzę.

    > Nie mają EPO od ciebie z informacją ze nie odebrałeś, bo poczta jak
    > zwykle olała.

    Nie mają, bo poczta nic nie dostarczyła - ani do mnie ani z powrotem.
    Prawdę mówiąc podejrzewam, że oni nic nie wysłali tylko maila, a teraz w
    chuja tną.

    > Poza tym zdarza się , że poczta podaje EPO ale nie trafia
    > ono do systemu, chuj wie dlaczego.

    Tu nie chodzi o EPO - nic nie doszło więc o EPO nie ma mowy. A nawet jak
    nie dostali EPO to właśnie do tego im to EPO, żeby wiedzieli czy zostało
    doręczone czy nie - nie mają EPO to nie zostało i trzeba coś kurwa z tym
    zrobić.

    Najbardziej mnie rozwala, że to ja mam do nich pisać pisma, że chuj ich
    pismo trafił i nie doszło, i uprzejmie proszę dosłać pismo o którym nie
    wiem, że zostało wysłane jeszcze raz. Bareja by kurwa nie wymyślił.

    Jeszcze raz - ci co pisali że to państwo z dykty się mylili. Rację mieli
    ci co twierdzili, że chlew obsrany gównem. Dlatego jak macie okazję
    wychujać to państwo na czymkolwiek, to nie miejcie skrupułów - liczy się
    tylko czy się opłaca i jakie jest ryzyko. Żadne tam moralne obowiązki i
    inne chuje muje dzikie węże. Państwo ma twoje prawa w dupie i najpierw
    twoje prawa cofnie wstecz a potem jak się z nim sądzisz to znów działa
    wstecz - składasz pozew na konkretnych warunkach a oni potem z mocą
    wsteczną (po kurwa trzech jebanych latach na prostą sprawę czy wolno
    zwalniać kobiety na macierzyńskim z pominięciem KP i wbrew prawu
    unijnemu) zmieniają zasady i urządzają sąd kapturowy bez udziału stron.
    A na końcu okazuje się, że nawet to ci nie przysługuje, bo wysłali pismo
    chuj wie gdzie i sobie spokojnie czekają aż się zapytasz czemu nie
    dostałeś - a skąd masz kurwa wiedzieć, że wysłali? No i chuj - nie
    wiedzą, więc proś grzecznie jeszcze raz i czekaj chuj wie ile - może tym
    razem się uda. A chuj z takim państwem - wszelkie konstytucyjne
    obowiązki państwa zawieszone ustawami lub twitami premiera - edukacja -
    nie robi, slużba zdrowia przez telefon, sądy - do kościoła można ale na
    takiej rozprawie to jak strony przyjdą to razem pięć osób będzie -
    odwołane, policja - zamknęli się kurwy na komisariacie i nie wpuszczają.
    Szansa że wojsko może działa, ale nikt na szczęście nie sprawdza.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-08-21 20:15:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.08.2020 o 20:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ustal numer nadawczy przesyłki (ten pocztowy) i szukaj w systemie poczty.

    A niby jak, skoro to nie ja nadawałem? I co mi to da, skoro i tak
    wiadomo ze nie dostarczono? No chyba że ustala że wcale nie nadali, co z
    kolei też mi w sumie nic nie daje (choć może uprzejmie wyślą).

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-08-22 01:02:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 14:05, Shrek pisze:
> [...]
    > Jakbym nie zadzwonił to dwie dekady by czekali... Sprawa o przywrócenie
    > do pracy czwarty jebany rok. Za tydzień dzieciak do przedszkola idzie.

    Poproś w sekretariacie o numer przesyłki i potem ten numer sprawdż na
    e-monitoringu Poczty Polskiej. Dowiesz się czy wysłali, czy dostarczono
    na pocztę.

  • 7. Data: 2020-08-22 01:04:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 20:13, Shrek pisze:
> [...]
    > nie dostali EPO to właśnie do tego im to EPO, żeby wiedzieli czy zostało
    > doręczone czy nie - nie mają EPO to nie zostało i trzeba coś kurwa z tym

    Jak nie odebrałeś w terminie to wróciło do sądu jako odebrane . Tak
    teraz robią.

  • 8. Data: 2020-08-22 09:31:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przez sąd, niech Ci znajdą numer nadawczy.

    -----

  • 9. Data: 2020-08-22 11:05:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.08.2020 o 09:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przez sąd, niech Ci znajdą numer nadawczy.

    Spróbuję w poniedziałek. Ale co mi to da? Powiedzą to co teraz - czekają
    sobie na potwierdzenie, a jak chcesz ich poinformować, że przeyłka
    zaginęla to pisz do nich i grzecznie proś o to żeby robotę wykonali.

    --
    Shrek

  • 10. Data: 2020-08-22 11:22:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-22 o 11:05, Shrek pisze:

    > Spróbuję w poniedziałek. Ale co mi to da? Powiedzą to co teraz - czekają
    > sobie na potwierdzenie, a jak chcesz ich poinformować, że przeyłka
    > zaginęla to pisz do nich i grzecznie proś o to żeby robotę wykonali.

    Po numerze nadawczym możesz się dowiedzieć,
    że już odebraleś albo gdzie utknęła.
    Czasami są to bardzo ciekawe informacje.