  • 1. Data: 2020-08-14 09:13:25
    Temat: Czy Polska Policja (już) tak nie torturuje? [Białoruskie/Policyjne tortury według TVN]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    No oczywiście poza "przypadkowymi" (przypadkiem przyłapanymi) czarnymi
    owcami jak te od Stachowiaka?

    https://tvn24.pl/swiat/bialorus-polscy-dziennikarze-
    zatrzymani-na-bialorusi-opowiadaja-o-torturach-46646
    74

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2020-08-14 09:46:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2020 o 09:13, A. Filip pisze:
> [...]
    > owcami jak te od Stachowiaka?
    >
    > https://tvn24.pl/swiat/bialorus-polscy-dziennikarze-
    zatrzymani-na-bialorusi-opowiadaja-o-torturach-46646

    Wiarygodność dziennikarzy jest tak niska, że trudno powiedzieć, co się
    tam działo. Monitoring Miejski w Lublinie wyłapał, jak dziennikarze
    wyjmowali z kosza na śmieci papierki i rozrzucali po klombie, by
    następnie nakręcić materiał, jak to nie dba się w tym mieście o zieleń.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-08-14 11:25:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Aug 2020 09:46:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > wyjmowali z kosza na śmieci papierki i rozrzucali po klombie, by
    > następnie nakręcić materiał, jak to nie dba się w tym mieście o zieleń.

    Zapomniałeś wspomnieć o najważniejszym. To był "dziennikarz" TVP Info, a
    rzecz działa się na placu Lecha Kaczyńskiego. W ten sposób ów pracownik
    kurwizji przygotowywał się do reportażu o bałaganie na placu Lecha
    Kaczyńskiego.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,262
    09089,dziennikarz-tvp-wyrzucal-z-kosza-smieci-na-pla
    cu-l-kaczynskiego.html#do_w=46&do_v=58&do_a=287&s=Bo
    xNewsMT
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,262
    08682,dziennikarz-tvp-chcial-podrasowac-material-o-b
    rudnym-placu-l.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-08-14 11:28:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    P0lska p0licja przykładowo zabiła człowieka w czasie demonstracji pod pałacem
    prezydenckim.

  • 5. Data: 2020-08-14 12:33:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.08.2020 o 11:25, Olin pisze:

> [...]
    > rzecz działa się na placu Lecha Kaczyńskiego. W ten sposób ów pracownik
    > kurwizji przygotowywał się do reportażu o bałaganie na placu Lecha

    Nie ma to żadnego znaczenia w mojej ocenie. Różni kombinują podobnie.
    https://tiny.pl/75sff

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-08-14 13:27:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Aug 2020 12:33:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie ma to żadnego znaczenia w mojej ocenie. Różni kombinują podobnie.
    > https://tiny.pl/75sff

    Na filmie dziwnym trafem nie widać, żeby dziennikarze cokolwiek podrzucali,
    a zwłaszcza butelki po piwie.
    Sprawa była wyjaśniana:
    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-odpowiada-
    na-sugestie-manipulacji-w-materiale-o-smietniku-zarz
    uty-sa-absurdalne-chodzilo-o-wyrzucone-jedzenie

    Trzeba przyznać, że Jacek Kurski znakomicie zna mentalność suwerena i
    widział, co mówi, kiedy obwieścił, że "ciemny lud to kupi".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-08-14 15:04:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > wyjmowali z kosza na śmieci papierki i rozrzucali po klombie, by
    > następnie nakręcić materiał, jak to nie dba się w tym mieście o

    Powołuje się na zeznania dwóch "świadków z Polski" (nie byli w jednym
    miejscu). Ja zakładam że opisy "świadków z podanymi nazwiskami" raczej+
    "mogą być" z grubsza zgodne z tym co zaszło. Natomiast nazywanie tego
    akurat słowem "tortury" jest przesadą na miarę stacji której pracownicy
    stanowili 25% świętujących urodziny Hitlera (6 osób + dziennikarka TVN +
    kamerzysta TVN). Jak rozumiem tam było od cholery zatrzymanych
    Białorusinów, przesada przejdzie ale bezczelne "mijanie się z prawdą"
    będzie mieć krótkie nogi.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2020-08-14 16:51:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >wyjmowali z kosza na śmieci papierki i rozrzucali po klombie, by
    >następnie nakręcić materiał, jak to nie dba się w tym mieście o

    A w Polsce to kultura - prądem :-P

    J.

  • 9. Data: 2020-08-16 15:45:40
    Od: o...@g...com

    użytkownik Olin nabrał wiatru w żagiel i pojechał:

    > Zapomniałeś wspomnieć o najważniejszym. To był "dziennikarz" TVP Info

    A nie tefauenów?

    https://youtu.be/8cJOQcbpTQs
    https://youtu.be/96Qt76NmK7E

    Piątno dla kurew, jednych i drugich i trzecich i czwartych.

  • 10. Data: 2020-08-17 10:35:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 16 Aug 2020 06:45:40 -0700 (PDT), o...@g...com
    napisał(a):