    Subject: Re: Przesylka sądowa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Fri, 21 Aug 2020 20:13:06 +0200

    W dniu 21.08.2020 o 19:42, Sonn pisze:

    > Podziękuj ministrowi Ziobro za genialny system informatyzacji sądów i
    > Poczcie Polskiej :)

    Pisim już dawno podziękowałem. Z nimi się sądzę.

    > Nie mają EPO od ciebie z informacją ze nie odebrałeś, bo poczta jak
    > zwykle olała.

    Nie mają, bo poczta nic nie dostarczyła - ani do mnie ani z powrotem.
    Prawdę mówiąc podejrzewam, że oni nic nie wysłali tylko maila, a teraz w
    chuja tną.

    > Poza tym zdarza się , że poczta podaje EPO ale nie trafia
    > ono do systemu, chuj wie dlaczego.

    Tu nie chodzi o EPO - nic nie doszło więc o EPO nie ma mowy. A nawet jak
    nie dostali EPO to właśnie do tego im to EPO, żeby wiedzieli czy zostało
    doręczone czy nie - nie mają EPO to nie zostało i trzeba coś kurwa z tym
    zrobić.

    Najbardziej mnie rozwala, że to ja mam do nich pisać pisma, że chuj ich
    pismo trafił i nie doszło, i uprzejmie proszę dosłać pismo o którym nie
    wiem, że zostało wysłane jeszcze raz. Bareja by kurwa nie wymyślił.

    Jeszcze raz - ci co pisali że to państwo z dykty się mylili. Rację mieli
    ci co twierdzili, że chlew obsrany gównem. Dlatego jak macie okazję
    wychujać to państwo na czymkolwiek, to nie miejcie skrupułów - liczy się
    tylko czy się opłaca i jakie jest ryzyko. Żadne tam moralne obowiązki i
    inne chuje muje dzikie węże. Państwo ma twoje prawa w dupie i najpierw
    twoje prawa cofnie wstecz a potem jak się z nim sądzisz to znów działa
    wstecz - składasz pozew na konkretnych warunkach a oni potem z mocą
    wsteczną (po kurwa trzech jebanych latach na prostą sprawę czy wolno
    zwalniać kobiety na macierzyńskim z pominięciem KP i wbrew prawu
    unijnemu) zmieniają zasady i urządzają sąd kapturowy bez udziału stron.
    A na końcu okazuje się, że nawet to ci nie przysługuje, bo wysłali pismo
    chuj wie gdzie i sobie spokojnie czekają aż się zapytasz czemu nie
    dostałeś - a skąd masz kurwa wiedzieć, że wysłali? No i chuj - nie
    wiedzą, więc proś grzecznie jeszcze raz i czekaj chuj wie ile - może tym
    razem się uda. A chuj z takim państwem - wszelkie konstytucyjne
    obowiązki państwa zawieszone ustawami lub twitami premiera - edukacja -
    nie robi, slużba zdrowia przez telefon, sądy - do kościoła można ale na
    takiej rozprawie to jak strony przyjdą to razem pięć osób będzie -
    odwołane, policja - zamknęli się kurwy na komisariacie i nie wpuszczają.
    Szansa że wojsko może działa, ale nikt na szczęście nie sprawdza.

    --
    Shrek