  • 1. Data: 2008-10-12 12:29:30
    Temat: Przemyt papierosow
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Witam!

    Co grozi za przemyt papierosow z Ukrainy do Polski samochodem? W teorii i
    praktyce.

    Dzieki i pozdrawiam,

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2008-10-12 14:30:09
    Temat: Re: Przemyt papierosow
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jan-xx wrote:
    > Witam!
    >
    > Co grozi za przemyt papierosow z Ukrainy do Polski samochodem? W teorii i
    > praktyce.
    >
    > Dzieki i pozdrawiam,

    Przemycasz tirem czy kilka kartonow w bagazniku?

  • 3. Data: 2008-10-12 15:46:44
    Od: ".A r t u r." <onet_mekar{beztego}@poczta.onet.pl>

    Marian pisze:

    > Przemycasz tirem czy kilka kartonow w bagazniku?

    mógł by ci odpowiedzieć pytaniem w rodzaju
    "czy twoja mama wie że jesteś pedałem?"

    niektórych pytań nie należy zadawać w sposób oznajmujący. ;-)

  • 4. Data: 2008-10-12 18:45:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Co grozi za przemyt papierosow z Ukrainy do Polski samochodem? W teorii i
    > praktyce.

    Przede wszystkim konfiskata pojazdu, co przeważnie bywa najdotkliwszą
    konsekwencją w praktyce. Do tego grzywna zależna od ilości tych papierosów.

  • 5. Data: 2008-10-12 20:27:50
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Przede wszystkim konfiskata pojazdu, co przeważnie bywa najdotkliwszą
    > konsekwencją w praktyce.

    Tja... Same kredensy i poldki za 500 zł zajmują.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-10-12 20:56:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 12 Oct 2008 13:29:30 +0100, Jan-xx napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Co grozi za przemyt papierosow z Ukrainy do Polski samochodem? W teorii i
    > praktyce.

    A mnie interesuje jakich formalności i gdzie trzeba dopełnić, jesli chce
    się przywieźć papierosów ponad limit.
    Czy wogóle są turyści praktykujący takie procedury ?
    Na PL/UA granicy są celnicy, jest Urząd Celny... czy należne opłaty uiszcza
    się na miejscu ? A może zanim się przywiezie papierosów ponad limit trzeba
    się wokół tego tematu zakręcić ?

    Alkohol - ten sam temat.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna

  • 7. Data: 2008-10-12 22:50:06
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Przemycasz tirem czy kilka kartonow w bagazniku?

    Co jesli kilka kartonow w bagazniku?

    --
    Jan-xx

  • 8. Data: 2008-10-12 22:59:32
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > Przede wszystkim konfiskata pojazdu, co przeważnie bywa najdotkliwszą
    > konsekwencją w praktyce.

    Co jesli pojazd nie jest wlasnoscia przemycajacego?

    > Do tego grzywna zależna od ilości tych papierosów.

    Mozna sprawdzic gdzies konkrety?

    --
    Jan-xx

  • 9. Data: 2008-10-12 23:04:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co jeśli pojazd nie jest własnością przemycającego?

    To właściciel dochodzi od sprawcy w procesie cywilnym jego wartości :-) A
    poważnie, to już decyzja sądu.

    > Można sprawdzić gdzieś konkrety?

    W Ustawie karnej skarbowej.