  • 1. Data: 2008-10-11 15:53:24
    Temat: Czy firma może takie ogłoszenia słać??
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    Witam

    Pracuję w firmie i chciałbym się dowiedzieć, czy firma może wysyłać tego
    typu ogłoszenia:

    Witamy serdecznie,

    SPECJALIŚCI PRZYCHODNI XXX UPRZEJMIE INFORMUJĄ, ŻE ROZPOCZYNA SIĘ AKACJA
    SZCZEPIEŃ OCHRONNYCH PRZECIWKO GRYPIE.

    OFERTA SZCZEPIONEK NA ROK 2008 DLA PRACOWNIKÓW FIRMY XXX

    CENA JEDNEJ SZCZEPIONKI

    VAXIGRIP - CENA 35 ZŁ

    INFLUVAC - CENA 33 ZŁ

    WYSOKOŚĆ CENY JEST UZALEŻNIONA OD PRODUCENTA SZCZEPIONKI.

    WSZYSTKIE OSOBY, KTÓR CHCIAŁYBY SIĘ ZASZCZEPIĆ MOGĄ TO ZROBIĆ W DWOJAKI
    SPOSÓB:

    * UMAWIAJĄC SIĘ TELEFONICZNIE, OSOBIŚCIE W PRZYCHODNI MED. - XXX
    NUMEREM XXX

    ALBO

    * WPISUJĄC SIĘ NA LISTĘ ZNAJDUJĄCĄ SIĘ W RECEPCII FIRMY. ZAPISY
    ZBIERAMY DO DNIA 24.10.2008r. BY MÓC ZORGANIZOWAĆ SZCZEPIENIE NA TERNIE
    FIRMY MUSI SIĘ ZEBRAĆ GRUPA LICZĄCA MIN 20 OSÓB.

    BRYGADZISTÓW PROSIMY O PRZEKAZNIE INFORMACJI SWOIM PRACOWNIKOM.

    POZDRAWIAMY

    DZIAŁ PERSONALNY

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 2. Data: 2008-10-11 15:56:13
    Temat: Re: Czy firma może takie ogłoszenia słać??
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    OneiroO wrote:
    > Witam
    >
    > Pracuję w firmie i chciałbym się dowiedzieć, czy firma może wysyłać tego
    > typu ogłoszenia:

    ba, u nas jeszcze to sponsorują i szczepionki sa za darmo

  • 3. Data: 2008-10-11 16:01:42
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    OneiroO <o...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > typu ogłoszenia:
    > Witamy serdecznie,
    > SPECJALIŚCI PRZYCHODNI XXX UPRZEJMIE INFORMUJĄ, ŻE ROZPOCZYNA SIĘ AKACJA

    1 - DUZE literki = krzyk
    2 to jest niezamawian oferta handlowa/spam = 5000 grzywny jak sie komus zeche was
    scignac

    Piotr Żebrowski

  • 4. Data: 2008-10-11 16:48:47
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Jesli to jest korespondencja wewnetrzna, to jak najbardziej
    moze to rozeslac do firmowych skrzynek swoich pracownikow.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2008-10-11 17:59:38
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    rezist.com pisze:
    > Jesli to jest korespondencja wewnetrzna, to jak najbardziej
    > moze to rozeslac do firmowych skrzynek swoich pracownikow.

    Witam

    Dziękuję za pozostałe odpowiedzi. Co do korespondencji jest to
    wewnętrzna korespondencja w firmie. Jak dla mnie jest trochę "nie
    zdrowe". Rozumiem, gdyby firma finansowała w 100% szczepienie, a w takim
    przypadku to trochę "nie fair" że firma wybiera jakiś prywatny zakład
    zdrowotny. A co jak chcę iść gdzie indziej? Nie dostanę dofinansowania?
    (jeśli w ogóle jest - nie sprawdzałem kosztów szczepień)

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 6. Data: 2008-10-11 18:10:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "OneiroO" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    Podejdź do tego zdroworozsądkowo. No przecież kogoś wybrać muszą z przyczyn
    czysto organizacyjnych. Możesz sobie jako pracownik oczywiście iść gdzie
    chcesz. Natomiast jeśli to ma być wewnętrzna, to jej treść jest dla mnie
    niezrozumiała. Każdy pracownik ma latać i zapisywać się na tę listę do
    przychodni (no chyba, że przychodnia zakładowa na terenie zakładu).
    Normalnie, to się takie akcje organizuje w ten sposób, że kierownicy
    działów zbierają zapotrzebowanie i wysyłają wyżej. Tam się robi listę (w
    dobie komputerów i maili, to kilka chwil wkopiowywania danych). Cena 35 zł,
    to chyba cena bez dofinansowania. Tyle to kosztuje normalnie w przychodni,
    o ile się orientuję.

  • 7. Data: 2008-10-11 18:17:22
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

> [...]

    > gdyby firma finansowała w 100% szczepienie, a w takim przypadku to trochę
    > "nie fair" że firma wybiera jakiś prywatny zakład

    Dlaczego? Czy jest tam coś o obowiązkowym szczepieniu? Firma mogła
    wynegocjować jakieś zniżki dla swoich pracowników (nie mam pojęcia ile
    kosztują takie szczepionki na wolnym rynku) i teraz o tym ich chce
    poinformować.

    > zdrowotny. A co jak chcę iść gdzie indziej? Nie dostanę dofinansowania?

    Jeżeli jest dofinansowanie przez pracodawcę, to dlaczego odmawiasz
    pracodawcy prawa wyboru, komu chce płacić?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 8. Data: 2008-10-11 19:05:34
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Jak dla mnie jest trochę "nie zdrowe".

    Byłbym wniebowzięty gdyby ktoś przybył do mnie mnie zaszczepić.

    Mieć takiego "obrażalskiego" pracownika to katastrofa w firmie.
    Skup się może na pracy - chociaż chyba należysz do tych co chcą zobaczyć
    swojego pracodawcę bankrutem, nawet za cenę pójścia na bezrobotne :-)

    D.

  • 9. Data: 2008-10-11 22:30:07
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 11 Oct 2008 10:56:13 -0500, witek napisał(a):

    > ba, u nas jeszcze to sponsorują i szczepionki sa za darmo

    w zależności od źródła finansowania szczepionka jest przychodem pracownika,
    w takim wypadku należy doliczyć wartość szczepionki do płacy zasadniczej
    brutto, a co za tym idzie opodatkować i oZUSować

    o Art. 21 ust. 1 pkt 11 i pkt 67 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku
    dochodowym od osób fizycznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2000 r. nr 14, poz.
    176, z późn. zm.).
    o Art. 229 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r., nr
    21, poz. 94 z późn. zm.).
    o § 6 rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r.
    w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu
    profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich
    wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. nr 69, poz. 332
    z późn. zm.).

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ - galeria z Dni Transportu Publicznego 2008

  • 10. Data: 2008-10-11 23:00:11
    Od: "eddie" <z...@m...com>

    "OneiroO" <o...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > "nie fair" że firma wybiera jakiś prywatny zakład zdrowotny. A co jak chcę
    > iść gdzie indziej? Nie dostanę dofinansowania?

    Jakiego dofinansowania? Wtedy nie bedzie Twojej dopłaty.
    Takie szczepienia można znaleźć w niższej cenie.

    e.