    From: Paweł <j...@n...doczekal>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Mon, 27 May 2013 10:08:37 +0200

    W dniu 27.05.2013 09:58, xantiros pisze:

    > To sobie wyobraź sytuację która np: by dotyczyła ciebie. Idziesz do
    > laski na kawę, za tydzień ta laska zgłasza to ze ją zgwałciłeś - ma
    > jakiś swój cel aby cię udupić, badania nic nie wykażą bo minął już jakiś
    > czas. W sądzie bez jej obecności masz udowodnić ze tego nie zrobiłeś - a
    > doskonale wiesz ze jak być w sądzie zadał jej pewne pytania, to laska by
    > się na bank wysypała - a raczej protokołowi przesłuchania pytań
    > niewygodnych nie zadasz. Zresztą laska po czasie może zapomnieć
    > dokładnie co zeznawała do protokołu (kłamstwa), prawdy się nie zapomina.

> [...]
    wydaje się że zgłębiłeś temat. to może tak dla ustalenia faktów, ile
    jest takich fałszywych zgłoszeń? 1 na każdy prawdziwy gwałt? 2? ile
    wyroków skazujących zapadło w takich sprawach? ile razy ofiara gwałtu
    odstępowała od oskarżenia, bo ją gwałciciel do tego skłonił, albo bała
    się reakcji otoczenia (np tego że pani profesor, posłanka na Sejm RP
    nazwie ją szmatą i kurwą, która chodzi bez majtek i się potem dziwi)?
    ilu gwałcicieli zaatakowało w swoim życiu tylko jedną ofiarę?

    --
    Paweł