  • 11. Data: 2011-11-12 23:37:04
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 12.11.2011 07:27, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Kris_Poland" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zwłaszcza, ze sensu taktycznego w tym żadnego nie widzę. Lepszy efekt by
    > dało skucie i ułożenie na ziemi.

    Domyślam się, że działasz na forum policji a że masz już 1 ostrzeżenie
    to nie powtarzaj im, że są psychole.
    W sensie taktyki klasycznej to może i bez sensu ale w sensie taktyki
    politycznej ma sens.
    Jaki sens ma wystawienie jakiś kolesi w cywilu i kamizelkach?
    Z prawnego punktu widzenia to Warzecha zauważył:
    ,,Organ gminy zakazuje zgromadzenia publicznego, jeżeli: [...] 2) odbycie
    zgromadzenia może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi albo mieniu w
    znacznych rozmiarach". Zablokowanie marszu ma charakter ewidentnej
    prowokacji i wypełnia przesłanki, aby odmówić rejestracji takiej
    demonstracji.

    czyli dostaliście po głowie ewidentnie z powodu dyletantyzmu HGW, co
    któryś przytomniejszy próbuje wytłumaczyć. Nie można rejestrować 20
    demonstracji w tym samym punkcie czasoprzestrzeni tym bardziej nie można
    rejestrować blokady. Wiec ocena sytuacji zleży od tego, czy ktoś
    głosował na PO czy nie. Jak policjant głosował to chciał rozbestwienia
    niekompetencji, jak nie to jest ofiara demokracji....

    Masz jeszcze gwoli refleksji:
    http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/krzyz_wci
    az_aktualny_31636
    http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/marsz_nie
    podleglosci:_gorzka_refleksja._31622

  • 12. Data: 2011-11-12 23:48:02
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 12.11.2011 23:43, m4rkiz pisze:
    /../
    > bo szczerze watpie ze ktos zdola ustalic kim konkretnie byly
    > te skurwysyny w mundurach ktorych wyczyny dzisiaj mozna
    > obejrzec w kilku filmikach z wczoraj

    A szarżę na wózek inwalidzki widzieli:
    http://www.fronda.pl/blogowisko/blog/autor/www.youtu
    be.com/watch?feature=player_embedded&v=KWXtkfoQ_i8#!

    Generalnie mała płaca powoduje zjawisko: gówno mi płacą to chociaż po
    mordzie obiję. Dodatkowo widać niedoszkolenie funkcjonariuszy, dodatkowo
    mają nawyki ze zadym z kibolią. A wiadomo, że kibolia pałą może dostać.
    A tu te same nawyki zastosowali wobec tzw normalnych ludzi i mają problem.
    Całą frustracja bierze się stąd, że nie wiedzieli za bardzo, czy Marsz
    mają osłaniać czy pałować.
    Zauważam zaś, że z Niemcami poradzili sobie dobrze. Widać, że trzymają
    szyk i ktoś nimi dowodzi, pilnuje tego szyku i popędza. Dodatkowo mają
    pełne wyposażenie a nie jakieś kamizelki.
    Kiepskie dowodzenie też poniekąd wynika ze zwykłego dyletantyzmu ale i
    nieznajomości celu postępowania. A i może z eskalowania zadymy poprzez
    prowokatorów, których trzeba chronić a którzy to prowokatorzy eskalują
    poprzez rzucanie butelek w kordon.
    Dopóki nie dowiemy się kim są białe kominiarki nie będziemy mieć obrazu
    sytuacji.

  • 13. Data: 2011-11-12 23:58:00
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 00:48, Smok Eustachy <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Zauważam zaś, że z Niemcami poradzili sobie dobrze.

    Bo ta niemiecka antifa to jakies szczurki wychudzone, bawiace sie w
    zadymiarzy w kominiarkach. Ich szczesciem bylo ze dali zatrzymac sie
    policji, bo kibice by ich pozabijali.

> [...]
    > poprzez rzucanie butelek w kordon.
    > Dopóki nie dowiemy się kim są białe kominiarki nie będziemy mieć obrazu

    http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/39371
    1_10150392920450340_332030485339_8347991_779978317_n
    .jpg

    Na pewno znaczna czesc kominiarek to polaczone sily kibicow z calej
    Polski. Natomiast jak widac pojawialy sie tez rozne inne typy...

  • 14. Data: 2011-11-13 00:48:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:07:27 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Czym sie ten pies rozni od kiboli? Wywalic ze sluzby to za malo,
    > powinien dostac wyrok za napasc.

    Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot. Starcia z
    policją na stadionach pokazują, że i tak się mało boją. A jakby jeszcze do
    walki z nimi posyłano panów "przepraszam, proszę opuścić ten teren" To
    byłby już śmiech na sali. Do rozganiania zamieszek potrzebne są właśnie
    takie osobniki, bo inaczej to zamieszki rozgonią ich.

    >Podobnie
    > moglo sie oberwac wielu przypadkowym osobom - dla nich tez takie
    > metody, bo inaczej bedzie za slaby efekt psychologiczny?

    Sorry, ale jak ktoś się pcha między dwie manifestacje które dążą do
    konfliktu, to jakoś mała szansa, że to jest przypadek.

    --
    marcin

  • 15. Data: 2011-11-13 00:49:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:11:52 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
    > Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:

    Po pierwsze widać tylko to co robi przez chwilę, a nie wcześniej. Po drugie
    cały czas ładuje się przed policję, po co ja się pytam? Przypadkiem?
    --
    marcin

  • 16. Data: 2011-11-13 02:45:28
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 01:48, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot.

    Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

    > Sorry, ale jak ktoś się pcha między dwie manifestacje które dążą do
    > konfliktu, to jakoś mała szansa, że to jest przypadek.

    Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
    odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?
    Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
    kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
    terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy

  • 17. Data: 2011-11-13 02:47:01
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 01:49, zly <b...@N...fm> wrote:
    > Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:11:52 -0800 (PST), ukasz Jamroz napisa (a):

    > Po pierwsze wida tylko to co robi przez chwil , a nie wcze niej. Po drugie
    > ca y czas aduje si przed policj , po co ja si pytam? Przypadkiem?

    Po to ze jak stal to jeden z policjantow kazal mu biec, jak zaczal
    biec to dostal pala, a potem piescia w twarz. Jesli cos robil
    wczesniej to powinien zostac zatrzymany, przy czym nie stawial zadnego
    oporu wiec nie powinien byc przy tym bity.

  • 18. Data: 2011-11-13 06:48:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał

    > Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w
    > mundurach!

    Od czasu do czasu spotykam się z takimi osobnikami, w mundurach i bez
    mundurów. Nigdy nie miałem z nimi problemów. Ale ja nie rwę bruku żeby
    ciskać nim w innych ludzi.

> [...]
    > dlugosci ponad kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow
    > mieszka na terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250

    Zwyczajnie. Po pierwsze o manifestacjach i możliwych zadymach wszyscy
    byli poinformowani z dużym wyprzedzeniem. Po drugie policja najpierw
    przez megafony wezwała do określonego zachowania. Kto miał ochotę
    dostać po ryju ten został i dostał.

  • 19. Data: 2011-11-13 06:54:05
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał

    > i dlatego wlasnie pod napisem 'policja' powienien byc ladnie
    > nadrukowany numer sluzbowy, plus drugi z tylu helmu...

    A bandyci niech nadal biegają w kominiarkach.

  • 20. Data: 2011-11-13 08:27:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm>

    > E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
    > kolegów jest mocniejszy

    Tak działa mafia