  • 1. Data: 2003-08-19 13:02:32
    Temat: Prożba o linki do artykółów
    Od: "Plum" <b...@w...pl>

    Ponieważ jestem zielony z prawa, a mojej dziewczynie te materiały sa bardzo
    potrzebne zwracam sie z proźbą do szanownych grupowiczów o pomoc.

    Potrzebuje takie materiały a jak wpisuje w google to nic nie wyskakuje.

    --> Istota i charakter prawny współczestnictwa w sporze
    -->Próba klasyfikacji wypadków współczestnictwa w sporze
    -->Materialne współczestnictwo procesowe
    1. Granice współczestnictwa materialnego
    2. Rodzice współczestnictwa materialnego
    -->Formalne współczestnictwo procesowe
    -->Jednolite i zwykłe współczestnictwo procesowe

    Z góry naprawde bardzo dziękuje.

    POzdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-19 14:14:19
    Temat: Re: Prożba o linki do artykółów
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    Plum wrote:

> [...]
    > 2. Rodzice współczestnictwa materialnego
    > -->Formalne współczestnictwo procesowe
    > -->Jednolite i zwykłe współczestnictwo procesowe

    Proponuję wybrać się do pierwszej biblioteki naukowej / uniwersyteckiej i
    pożyczyć jakikolwiek podręcznik do prawa cywilnego procesowego (procedury
    cywilnej) np. "Postępowanie cywilne w zarysie" W. Broniewicza, H. Mądrzak,
    E. Marszałkowska-Krześ "Postępowanie cywilne".

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-08-19 18:00:22
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    > cywilnej) np. "Postępowanie cywilne w zarysie" W. Broniewicza,
    Broniewicza nie polecam - moim zdaniem żywcem przepisane kpc

    burenezo

  • 4. Data: 2003-08-20 16:15:12
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Na litość Boską! Idź do biblioteki - po proces cywilny dla niej i elementarz
    + ćwiczenia z ortografii dla siebie.

    --
    Depi.