  • 1. Data: 2003-08-19 12:49:13
    Temat: ubezpiecznie domu w Compensa
    Od: mk <m...@w...pl>

    Witam,
    moze to nie do konca ta grupa, ale nie znalazlem innej lepiej
    pasujacej wiec tu spytam o temat z temetu ;-))
    czy warto? jakie sa Wasze doswiadczenia z ta firma ?
    Pozdrawiam

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 2. Data: 2003-08-19 12:57:09
    Temat: Re: ubezpiecznie domu w Compensa
    Od: "kac" <k...@g...pl>

    mk wrote:
> [...]
    > pasujacej wiec tu spytam o temat z temetu ;-))
    > czy warto? jakie sa Wasze doswiadczenia z ta firma ?

    Ja ubezpieczam regularnie w Filarze - maja chyba najlepsze warunki
    tylko obsluge podla... ale co zrobic.
    Mozna tam oddzielnie ustalic wysokosc ubezpieczenia na wypadek pozaru,
    wlamania itd. Wiadomo ze pozar zniszczy wiecej niz zlodzieje beda w
    stanie wyniesc :-)

  • 3. Data: 2003-08-20 08:46:05
    Od: "" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Mozna tam oddzielnie ustalic wysokosc ubezpieczenia na wypadek pozaru,
    > wlamania itd. Wiadomo ze pozar zniszczy wiecej niz zlodzieje beda w

    Rok temu szukałem najtańszej oferty na rynku i po przejrzeniu kilkunastu
    ofert okazało się, że jest to Cigna-Stu - składka za ubezpieczenie ruchomości w
    domu (kradzież, pożar, zalanie itp. + OC) wynosi tylko 1%. W Filarze było to
    chyba około 1.2%.
    Ubezpieczyłem, przez rok nic się nie stało i się zniechęciłem :) Może to i
    lepiej...

    Pozdrawiam!
    Lech
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 4. Data: 2003-08-20 14:25:52
    Od: mk <m...@w...pl>

    przypomne moze, ze intencja mojego pytania bylo zebranie opinii osob,
    ktore ubezpieczyly dom lub mieszkanie w Compensie

    nikt z Was nie byl ich klientem? macie jakis doswiadczenia?
    jesli tak to napiszcie prosze jakie - dobre czy zle?

    Pozdrowionka
    mira-s