  • 1. Data: 2003-08-19 13:07:21
    Temat: wzor umowy
    Od: "Pawel Kowalski" <p...@f...w.pl>

    witam
    mam pytanko czy ma ktos moze wzor umowy barterowej.
    jesli tak to mam prosbe, czy moglby ja przeslac na e-mail a...@m...pl
    pozdrawiam
    Pawel Kowalski

  • 2. Data: 2003-08-19 13:40:59
    Temat: Re: wzor umowy
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel Kowalski" <p...@f...w.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam pytanko czy ma ktos moze wzor umowy barterowej.
> [...]

    Umowę barterową cechuje tylko przesłanka sposobu płatności czy wynagrodzenia
    z tytułu danej umowy tzn. zamiast płacić wymieniasz się towarem lub usługą
    itp. Natomiast to nie decyduje o charakterze przedmiotowym umowy tzn. czy ma
    to być umowa sprzedaży, czy zlecenia, czy o dzieło, czy jakaś inna umowa
    nienazwana.

    Trudno więc ci podesłać jakąkolwiek umowę skoro nie wiadomo o jaką chodzi.
    Powinieneś to sprecyzować.
    Pozdrawiam
    Joanna