  • 11. Data: 2008-08-08 19:56:03
    Temat: Re: Prośba o poradę-zakup w sklepie internetowym za 0,00zł
    Od: t...@g...com

    On 8 Sie, 21:41, m...@y...co.uk wrote:

    > "Sprzedaż" po "cenie" 0 zł to darowizna. Oferta zawarcia umowy
    > darowizny musi być co do zasady wyrażona w formie aktu notarialnego
    > (art. 890 par. 1 Kodeksu cywilnego).- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    no wreszcie jakiś sensowny post na temat i z konkretami. Dzięki.

    Pozdrawiam
    Toper

  • 12. Data: 2008-08-10 08:07:58
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Toper pisze:
    > Co o tym sądzicie? Mam prawo domagać się wydania towaru zgodnie z
    > potwierdzonym zamówieniem? Jak to zrobić?

    najpierw zawrzeć umowę darowizny w formie aktu notarialnego, a potem
    możesz dochodzić wydania rzeczy od sklepu

    > Na razie sklep mnie zbywa.

    i słusznie

    KG

  • 13. Data: 2008-08-10 14:19:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości
    > najpierw zawrzeć umowę darowizny w formie aktu notarialnego, a potem możesz
    > dochodzić wydania rzeczy od sklepu

    Nie każda umowa darowizny wymaga aktu notarialnego

  • 14. Data: 2008-08-10 16:34:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    gasper pisze:
    > Nie każda umowa darowizny wymaga aktu notarialnego

    ta wykonana nie została
    inne wyjątki które mogłyby mieć zastosowanie jakoś mi nie przychodzą do
    głowy...
    zresztą dokładniej nie umowa, o oświadczenie darczyńcy

    KG

  • 15. Data: 2008-08-11 08:04:33
    Od: Toper <t...@i...pl_SPAM>

    W dniu 10.08.2008 10:07, kam pisze:

    > i słusznie
    >
    > KG

    OK, dzięki za info. Szkoda tylko, że sklep nie zdobył się nawet na
    "przepraszam" po prostu olał sprawę i uważa że wszystko w porządku.
    Nie mówiąc o tym, że ich zdaniem to "powinienem zadzwonić i się
    dopytać..." ale dobrze, nic tam już i nich więcej kupować nie muszę.

    Pozdrawiam
    Toper