  • 1. Data: 2008-08-08 13:23:10
    Temat: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com

    Witam!
    Rok temu kupiłem w promocji domenę w pewnej firmie. Wczoraj napisano
    mi przypomnienie, że niedługo domena wygasa. Odpisałem, że rezygnuję z
    niej, bo już nie jest mi potrzebna. Okazuje się jednak, że w
    regulaminie było napisane, że jestem zobowiązany odnawiać ją przez
    jeszcze dwa lata. W przeciwnym razie muszę dopłacić do pełnej kwoty
    domeny, czyli coś ponad 100zł.
    Oczywiście, niby zgodziłem się na regulamin, przez zaznaczenie
    checkboxa, choć nie czytałem go, bo nie przypuszczałem, że kryje się w
    nim taki hak, czego nie stosują inne tego typu firmy.
    I teraz pytanie: czy muszę to płacić? Żadnej umowy pisemnej nie ma,
    tylko ten ich chory regulamin.

  • 2. Data: 2008-08-08 13:24:55
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    j...@g...com pisze:
> [...]
    > nim taki hak, czego nie stosują inne tego typu firmy.
    > I teraz pytanie: czy muszę to płacić? Żadnej umowy pisemnej nie ma,

    Musisz.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-08 13:26:42
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Oczywiście, niby zgodziłem się na regulamin, przez zaznaczenie
    checkboxa, choć nie czytałem go, bo nie przypuszczałem, że kryje się w
    nim taki hak.

    Takie są reguły promocji, i zgodziłeś się na nie, więc płacz i płać :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2008-08-08 13:36:33
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 15:26, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > nim taki hak.
    >
    > Takie są reguły promocji, i zgodziłeś się na nie, więc płacz i płać :-)

    No, dobra. A gdyby w regulaminie było napisane, że mam im oddać
    samochód to też byłbym do tego zobowiązany? Istnieje jakaś granica?
    Druga sprawa to w jaki sposób udowodnią, że to byłem na pewno ja? Może
    ktoś inny założył mi konto i zarejestrował domenę. Ja jestem za to
    odpowiedzialny?
    Po trzecie to wg mnie takiego regulaminu wtedy nie było. Dopisali to
    sobie. Na serwerze plik pdf wisi z datą "Last-Modified: Tue, 04 Dec
    2007 ...", a ja domenę kupiłem w sierpniu.

    Jatomek

  • 5. Data: 2008-08-08 13:57:02
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Czyżby firma domeny.pl :-)

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-08-08 16:29:18
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Sie, 15:36, j...@g...com wrote:

> [...]
    > sobie. Na serwerze plik pdf wisi z datą "Last-Modified: Tue, 04 Dec
    > 2007 ...", a ja domenę kupiłem w sierpniu.

    To pokaz im ten regulamin ktory ty podpisywales. Pewnie nie masz go
    wydrukowanego skoro nawet nie czytales. Granice oczywiscie sa.
    samochodu niekoniecznie musialbys im oddac. ale zaplacic musisz.

  • 7. Data: 2008-08-08 17:11:15
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 18:29, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > To pokaz im ten regulamin ktory ty podpisywales. Pewnie nie masz go
    > wydrukowanego skoro nawet nie czytales. Granice oczywiscie sa.
    > samochodu niekoniecznie musialbys im oddac. ale zaplacic musisz.

    Ja przecież niczego nie podpisywałem. I o to się rozchodzi dlaczego
    mam komuś coś płacić jeśli nie zawarłem żadnej umowy?

    Jatomek

  • 8. Data: 2008-08-08 17:11:53
    Od: j...@g...com

    On 8 Sie, 15:57, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:
    > Czyżby firma domeny.pl :-)

    Tak, znasz?

    JaTom

  • 9. Data: 2008-08-08 17:25:24
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Tak, znasz?

    Zapuść w goglu hasło "domeny to złodzieje", a zobaczysz.

    *piotr'ek*

  • 10. Data: 2008-08-08 17:42:59
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > samochodu niekoniecznie musialbys im oddac. ale zaplacic musisz.

    Jako, że chodzi o domeny.pl to ich wezwania i inny spam można spokojnie wrzucić do
    kibla/niszczarki/kosza.

    *piotr'ek*