  • 1. Data: 2008-08-08 10:31:31
    Temat: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Jaka jest możliwość i faktyczna ściągalność (oparta na jakich międzynarodowych
    przepisów) mandatów kredytowych wystawionych przez zagraniczną policję - konkretnie
    Węgierską? W wystawionym mandacie mają spisane: imię+nazwisko, nr PJ, nr
    rejestracyjny auta i tyle.

    *piotr'ek*

  • 2. Data: 2008-08-08 10:34:27
    Temat: Re: Sciagalnosc zagranicznych mandatow - Wegry
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    *piotr'ek* pisze:
> [...]
    Węgierską? W wystawionym mandacie mają spisane: imię+nazwisko, nr PJ, nr

    Popełniłeś wykroczenie - zapłać. Nie kombinuj.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-08-08 10:38:02
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    *piotr'ek* pisze:
> [...]
    > zagraniczną policję - konkretnie Węgierską? W wystawionym mandacie mają spisane:
    imię+nazwisko, nr PJ, nr rejestracyjny auta i tyle.

    A co jeszcze ma być? Numer buta?

  • 4. Data: 2008-08-08 10:39:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Popełniłeś wykroczenie - zapłać. Nie kombinuj.

    A po co skoro może mogę nie płacić?

    *piotr'ek*

  • 5. Data: 2008-08-08 10:47:20
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    *piotr'ek* pisze:
    > A po co skoro może mogę nie płacić?

    Wczoraj w hipermarkecie zauważyłem że na pewnym
    atrakcyjnym towarze odpadł "klips" zabezpieczający.
    Ochroniarz poszedł do kibla.
    Zastanawiałem się nad sensownością stawania
    w kolejce do kasy. W sumie po co skoro mogę
    nie płacić?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 6. Data: 2008-08-08 10:52:58
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Zastanawiałem się nad sensownością stawania
    > w kolejce do kasy. W sumie po co skoro mogę
    > nie płacić?

    Wiesz co to jest kradzież?

    *piotr'ek*

  • 7. Data: 2008-08-08 10:58:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A po co skoro może mogę nie płacić?

    Nie wiem jak po wstąpieniu do Schengen, ale wcześniej mandaty za prędkość od
    razu się wywalało. :)

  • 8. Data: 2008-08-08 11:00:25
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ochroniarz poszedł do kibla.
    > Zastanawiałem się nad sensownością stawania
    > w kolejce do kasy. W sumie po co skoro mogę
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kradzie%C5%BC - poczytaj co to kradziez a
    reszte masz w KK itp.
    pozdrawiam

    --
    ----------> www.varius.jawnet.pl <----------
    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2008-08-08 11:07:09
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > Wiesz co to jest kradzież?

    Aha. Kraść nie wolno. A olewać zaciągnięte
    zobowiązania finansowe już tak?
    Współczuje ludziom, od których zdarzyło Ci
    się pożyczyć pieniądze.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 10. Data: 2008-08-08 11:33:14
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Aha. Kraść nie wolno. A olewać zaciągnięte
    > zobowiązania finansowe już tak?

    Ty naprawdę nie odróżniasz co to mandat, kradzież, a zobowiązanie finansowe.

    *piotr'ek*