  • 1. Data: 2008-08-08 10:06:46
    Temat: czy musze wymienic dowod rejestracyjny?
    Od: " ja" <l...@N...gazeta.pl>

    witam ,jestem wlascicielka samochodu ,zmienilam nazwisko ,wiec jest stare w
    dowodzie rejestracyjnym ,ale... jest tez tam wpisany wspolwalsciciel o
    aktualnym nazwisku. Rozumiem ze mimo wszytsko ja musze wymienic dowod rejestr?
    I jeszcze jedno , nie zrobilam tego w ciagu 30 dni ,bedzie kara?
    co jesli by mnie policja teraz zlapala? co za to grozi ? prawo jazdy jest ok
    polisa ok

  • 2. Data: 2008-08-08 10:33:03
    Temat: Re: czy musze wymienic dowod rejestracyjny?
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > I jeszcze jedno , nie zrobilam tego w ciagu 30 dni ,bedzie kara?
    > co jesli by mnie policja teraz zlapala? co za to grozi ? prawo jazdy jest ok
    > polisa ok

    Praktycznie nic Ci nie grozi. Co najwyżej pouczenie, bo dokument jest ważny.

    *piotr'ek*

  • 3. Data: 2008-08-09 08:00:02
    Od: "adamo" <a...@o...pl>

> [...]
    > I jeszcze jedno , nie zrobilam tego w ciagu 30 dni ,bedzie kara?
    > co jesli by mnie policja teraz zlapala? co za to grozi ? prawo jazdy jest

    Ja zmienilem adres zamieszkania (to samo miasto) w UM dostalem rade, aby
    wozic ze soba potwierdzenie przemeldowania i raczej nic mi nie grozi.

  • 4. Data: 2008-08-09 08:46:33
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "adamo" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zmienilem adres zamieszkania (to samo miasto) w UM dostalem rade, aby
    > wozic ze soba potwierdzenie przemeldowania i raczej nic mi nie grozi.

    Jak ja zmieniłem adres, to przekreslono stary i odręcznie wpisano nowy.
    Podbito pieczątkę obok i złozono podpis i po sprawie.
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2008-08-09 09:09:04
    Od: " ja" <l...@g...pl>

    starsznie drogo ta cala zmiana kosztuje ,trzeba tez tablice odkrecac i
    wymienic. Poza tym wczoraj wykupilam polise, wystawili mi na stare nazwiskoi
    bo powiedzieli ze nie wystawia inaczej niz jest w dowodzie rejestracyjnym
    (mimo ze dowod osobisty jest nowy).Czy polisa oc jest zatem w pelni wazna bo
    jest wystawiona obecnie na stare nazwisko.

  • 6. Data: 2008-08-09 09:28:01
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "adamo" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja zmienilem adres zamieszkania (to samo miasto) w UM dostalem rade, aby
    > wozic ze soba potwierdzenie przemeldowania i raczej nic mi nie grozi.

    Dobrą radę dali ;). Najpierw na piśmie /potwierdzeniu/ napisali, że ważny
    jest świstek 2 m-ce, a ustnie kazali go wozić dożywotnio, a to dobre ;)
    --
    Maluch

  • 7. Data: 2008-08-09 12:34:49
    Od: "adamo" <a...@o...pl>

> [...]
    > bo
    > jest wystawiona obecnie na stare nazwisko.

    Polisa jest wystawiana na auto, wiec imho nie powinni robic problemu, sam
    mam w jednym aucie polise wystawiana na stary adres (w dowodzie rej. jest
    rowniez stary), natomiast w drugim mam juz aktualne dane. Trzeba by sie
    zaglebic w OWU i doczytac. Z OC imho jest ok, ale AC zawsze jest obwarowane
    roznymi wylaczeniami. Jesli macie AC i auto warte troche pieniedzy, to
    lepiej zalatwic formalnosci aby w przyszlosci nie miec klopotow.