  • 1. Data: 2005-12-01 10:06:08
    Temat: Promocja
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Witam.
    Kilka tygodni temu dostalem pocztą zaadresowane do mnie (po imieniu i
    nazwisku) zaproszenie od jakiejs firmy,
    o ktorej nigdy wczesniej nie slyszalem na "Uroczysty obiad połączony z
    promocją produktów firmy". Kazdy uczestnik obiadu mial dostac jakis
    upominek. Dzis rano dzwonila do mnie babka z tej firmy zeby sie upewnic, czy
    bede na tym obiedzie.
    Na pytanie, skad maja moje dane (imie, nazwisko, adres i numer telefonu)
    powiedziala, ze z ksiazki telefonicznej. W zwiazku z tym mam pytanie. Czy
    firmy maja prawo poslugiwac sie moimi danymi z ksiazki telefonicznej do
    prowadzenia jakichs promocji?
    Przeciez tam nie pisze, ze ja sie zgadzam na wykorzystanie moich danych do
    celow marketingowych.

  • 2. Data: 2005-12-01 16:19:20
    Temat: Re: Promocja
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    Ajgor napisał(a):
> [...]
    > prowadzenia jakichs promocji?
    > Przeciez tam nie pisze, ze ja sie zgadzam na wykorzystanie moich danych do

    Jesteś pewny, że nigdy (biorąc udział w jakimś losowaniu nagród,
    przystępując do programów lojalnościowych np. w marketach lub na stacji
    benzynowej) nie podpisałeś się pod klauzulką w stylu:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych personalnych w celach
    marketingowych"?

    Pozdrawiam.

    Miss Moon82

  • 3. Data: 2005-12-01 17:51:45
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "Miss Moon" napisał w wiadomości

> [...]
    > benzynowej) nie podpisałeś się pod klauzulką w stylu:
    > "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych personalnych w celach

    NIGDY nie biore udzialu w zadnych losowaniach nagrod. NIGDY nie podpisuje
    programow lojanosciowych.
    Wkurza mnie jak jakas firma chce mi zrobic dobrze nie pytajac mnie o zdanie.
    Jedyne tego typu klauzule
    podpisalem chyba we wnioskach o raty (no i o karty kredytowe). Ale to
    dotyczylo banku a nie jakiejs firmy o ktorej nawet nie slyszalem.

  • 4. Data: 2005-12-01 18:15:06
    Od: Miss Moon <m...@g...pl>

    W takim razie proponuję wysłać im oficjalne pismo listem poleconym,
    na jakiej podstawie dysponują Twoimi danymi osobowymi
    i powołać się na Ustawę o Ochronie Danych Osobowych.

    --
    Pozdrawiam!

    Miss Moon82

  • 5. Data: 2005-12-06 10:09:51
    Od: "Jacek Kochan" <...@...biz>

    Użytkownik "Miss Moon" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dmnejd$s2r$1@inews.gazeta.pl... W takim razie
    proponuję
    wysłać im oficjalne pismo listem poleconym,
    > na jakiej podstawie dysponują Twoimi danymi osobowymi
    > i powołać się na Ustawę o Ochronie Danych Osobowych.

    Tym bardziej, ze ta pani po prostu naklamala (pewnie jej kazali w
    razie czego tak sie tlumaczyc). Przeciez w ksiazkach telefonicznych
    nigdy nie ma i nie moze byc pelnych danych adresowych a tym samym
    danych osobowych.

    --
    Jacolex