  • 141. Data: 2018-04-04 06:55:59
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A to nie powinno być tak, że jak sie chce komuś zrobić najazd to
    > najpierw trzeba miejsce poobserwować, sprawdzić, zweryfikować? To
    > przecież nie jest wizyta towarzyska. Wpadają tam z bronią, nabuzowani
    > adrenaliną bo wiadomo, że jak kogoś się szuka, to cholera wie co
    > człowieka moze spotka. A tam moga byc przeciez dzieci więc taka
    > obserwacja i związane z tym potwierdzenie miejsca to wydawałaby się
    > wskazana. Nie wiem, może się filmów naoglądałem :)

    A potem dowodzący akcją tłumaczy, że wszystko bylo dobrze
    przeprowadzone, tylko ludzie złośliwie mieszkali tam gdzie powinni bandyci;)

    Shrek

  • 142. Data: 2018-04-04 08:07:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sprawie jest czas na pukanie i pytanie o adres, bo jeśli jest czas, to
    > dobry nawyk zmniejszający szanse wtopy.
    >
    > Na wsiach domy są numerowane w kolejności budowania. Wiele pomaga
    > Geoportal, który potrafi wprowadzić na adres. Ale i tam sie błędy
    > trafiają, a dodatkowo czasem ludzie kombinują i ze starej chałupy
    > wieszają numer na nowym domu obok. Generalnie każdy błąd powinno sie
    > przeanalizować, ale należałoby zacząć od mandatu dla właściciela domu za
    > brak numeru przeważnie - i zaraz by było, że Policja się czepia chcąc

    Tia, ale w przypadku dziennikarki nie było nawet nakazu. Nie wspomnę juz
    o opisanym zachowaniu. Oczywiście pomyłki się zawsze mogą zdarzyć, ale
    właśnie działanie instytucji/firmy poznaje się nie wtedy, gdy wszystko
    idzie jak z płatka, ale właśnie jak zachowuje się w sytuacjach
    krytycznych, czyli gdy zajdzie pomyłka. Tu reakcja jest poniżej
    jakiegokolwiek poziomu.

    Podobnie przy przeszukaniach. Jak już ludzie pisali, jakby
    zainteresowali się rowerem, czy jest podobny do zgłoszonego, ew spisali
    jego numer łącząc z danymi jadącego, w razie, gdyby okazał się
    kradzionym, to raczej spojrzenie byłoby przychylne - o dbają o to by nie
    kradziono rowerów, w momencie, gdy zaczynają drobiazgowe przeszukanie
    pod bzdurnym pretekstem tracą cały szacunek.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 143. Data: 2018-04-04 12:30:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >ludzie nie dopełniają obowiązku i nie oznaczają budynków, czy lokali
    >sposób prawem opisany. Na budynkach powinny być tabliczki. Na

    Ale jak tabliczki nie ma ... policjanci nie powinni sie upewnic ?

> [...]
    >Policjanci ustalając o który lokal chodzi weszli na klatkę schodową i
    >policzyli piętra. SPAT wchodził z garażu piętro niżej.

    IMO - nie najlepiej to o SPAT swiadczy, ale moze zwykla pomylka, a
    moze trudno bylo odroznic.

    Ale kto ich do tego garazu wpuscil ?

> [...]
    >niema, to spokojnie można wpaść z drzwiami do sąsiada. Nie w każdej
    >sprawie jest czas na pukanie i pytanie o adres, bo jeśli jest czas,

    To trzeba isc na poczte i listonosza spytac :-P

> [...]
    >za
    >brak numeru przeważnie - i zaraz by było, że Policja się czepia chcąc

    Juz taki jeden czepialski policjant w telewizji byl :-)

    J.