  • 1. Data: 2018-03-23 00:03:48
    Temat: Ale tupet. Prawda czy fafsz?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/gawlowski-wszystkich
    -nas-nie-zamkniecie/zezwrm6
    Gawłowski do premiera Morawieckiego: czy pan jest skorumpowany?
    dzisiaj 21:37

    Panie premierze Morawiecki, stawiam publiczne pytania, czy pan jest
    skorumpowany? Czy pan wpłacał ze swego banku dotacje dla dzieci pod
    warunkiem, że pieniądze zostaną przekazane na rzecz pańskiego ojca? -
    pytał dziś Stanisław Gawłowski.

    "Przyjdzie pewnie mi przeżyć założenie kajdanek na ręce, ale nas
    wszystkich nie zamknięcie"

    Ciekawe. Warto przeczytać całość.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-03-23 12:25:25
    Temat: Re: Ale tupet. Prawda czy fafsz?
    Od: z <...@...pl>

    Czy Animka w końcu znalazła sobie zajęcie i robi za płatnego trola?
    Jest szansa że jej posty będą mądrzejsze choć spamerskie? :-)

    PS. Czy ktoś się pod nią podszywa?

  • 3. Data: 2018-03-23 15:36:04
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Czego się czepiasz. Pewnie internet źle łaził
    i dlatego powieliła posty.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2018-03-23 20:25:42
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 23.03.2018 o 00:03, Animka pisze:

    > "Przyjdzie pewnie mi przeżyć założenie kajdanek na ręce, ale nas
    > wszystkich nie zamknięcie"
    >
    > Ciekawe. Warto przeczytać całość.

    Ciekawe jest to, że oni się przyznają, iż działają w zorganizowanej
    (nawet nieformalnie) grupie.

  • 5. Data: 2018-03-28 14:34:54
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2018-03-23 o 12:25, z pisze:

    > PS. Czy ktoś się pod nią podszywa?

    Myślałeś, ze jest tylko jedna Animka? :D Przecież to cała grupa
    używająca tego nicku. Tylko najwidoczniej synchronizacja im siadła.