  • 1. Data: 2023-11-23 13:15:08
    Temat: Prokurator z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Pamiętacie seryjnego biegłego jarosława b. z łodzi do spraw ludzi
    zabitych przez policjantów? No to jest jeszcze seryjny prokurator, też z
    łodzi i też broni oskarżonych policjantów.

    https://wiadomosci.onet.pl/lodz/smierc-podczas-przes
    luchania-na-komendzie-w-kutnie-byly-policjant-skazan
    y/d5gtwfm

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/poznan/konin-s
    uper-prokurator-zbada-sprawe-zastrzelonego-adama/pcj
    pgd8

    I okazuje się że z w obu sprawach brał udział ten sam prokurator z łodzi
    i ten sam biegły z łodzi.

    Niezłe kurwa bagno...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-11-23 16:24:24
    Temat: Re: Prokurator z łodzi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Nov 2023 13:15:08 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    pgd8

    > I okazuje się że z w obu sprawach brał udział ten sam prokurator z łodzi

    Specjalista po prostu, doświadczony. Po co zlecać młokosowi? :-)

    No ale kto mu zleca ... Ziobro?

    No coż, może cos się zmieni w samym dolnośląskim jest bodajze 8
    przypadków.
    Z drugiej strony ... jak sekcja nic nie wykaże konkretnego ... sam
    zmarł..

    J.

  • 3. Data: 2023-11-23 16:33:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 16:24, J.F pisze:

    > Specjalista po prostu, doświadczony. Po co zlecać młokosowi? :-)

    Nie wątpię. Najlepsi ludzie w tuszowaniu fakapów policji...

    > No ale kto mu zleca ... Ziobro?

    Szczerze to nie sądzę. Po prostu nawet nie musi wydawać polecenia
    służbowego, chociaż skoro sprawa przeniesiona do innej prokuratury to
    chyba prokuratura krajowa przenosi, więc blisko.

    > No coż, może cos się zmieni w samym dolnośląskim jest bodajze 8
    > przypadków.
    > Z drugiej strony ... jak sekcja nic nie wykaże konkretnego ... sam
    > zmarł..

    Tylko mają dzury po postrzałach z policyjnej broni...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-11-23 18:43:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Nov 2023 16:33:15 +0100, Shrek wrote:

    > Nie wątpię. Najlepsi ludzie w tuszowaniu fakapów policji...

    Ale jakbys słuchal to z sejmowej komisji, to z kolei sedzia jest
    asesor ..

    > Szczerze to nie sądzę. Po prostu nawet nie musi wydawać polecenia
    > służbowego, chociaż skoro sprawa przeniesiona do innej prokuratury to
    > chyba prokuratura krajowa przenosi, więc blisko.

    No wlasnie. Jakas nadrzędna chyba przenosi.

    > Tylko mają dzury po postrzałach z policyjnej broni...

    a to jeszcze inna sprawa.

    "Z pokoju przesłuchań numer 203 wyszedł tylko policjant Łukasz
    Kucharski. Przedstawił wersję, że przesłuchiwany mężczyzna wyjął mu
    broń z kabury, opuścił pistolet, przeładował i zaczął do niego
    mierzyć. Doszło po chwili do szamotaniny i do trzech strzałów."

    Z drugiej strony
    "Dwa z nich trafiły w przesłuchiwanego: jeden pocisk przeszedł na
    wylot przez szyję, drugi utkwił w głowie Marcina Stanisławskiego.
    Trzeci nie trafił w nikogo."

    policjant tak by strzelal?
    No chyba, ze to przesluchiwany się bronil ..

    "Jednak prokurator Wojciech Zimoń oparł się na innej opinii, wydanej
    przez prof. Jarosława B. (biegły ma postawionych kilka zarzutów
    karnych - red.) z Łodzi "

    To ten sam B. od excited delirium?

    Tym niemniej - prokurator musi mieć jakąs opinie na podkładkę.
    Były inne i schował je, czy takie nieoficjalne?

    Sąd w zasadzie też potrzebuje podkładkę w postaci opini ...

    J.

  • 5. Data: 2023-11-23 19:19:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 18:43, J.F pisze:

    > Ale jakbys słuchal to z sejmowej komisji, to z kolei sedzia jest
    > asesor ..

    Sorry - nie łapię;)

    > a to jeszcze inna sprawa.

    Nie, nie - w obu sprawach i w kutnie i koninie denaci mieli dziury od
    policyjnych kul. I w obu występował dreamteam do spraw fakapów policji w
    osobie tego samego biegłego jarosława b. i prokuraotra wojciecha
    zimonia, występującego w roli obrońcy oskarżonych...

    O jednej ze spraw tu dyskutowaliśmy (to ta gdzie policjant strzelił
    sebie w plecy a potem łódzki biegły, jak się okazuje na zlecenie
    łodzkiego prokuratora doszli do wniosku ze strzał padł z przodu).
> [...]
    > Trzeci nie trafił w nikogo."
    >
    > policjant tak by strzelal?
    > No chyba, ze to przesluchiwany się bronil ..

    Jakby się bronił to raczej by strzelał do policjanta albo "w powietrze"
    niż sobie w szyję a potem w głowę.

    > "Jednak prokurator Wojciech Zimoń oparł się na innej opinii, wydanej
    > przez prof. Jarosława B. (biegły ma postawionych kilka zarzutów
    > karnych - red.) z Łodzi "
    >
    > To ten sam B. od excited delirium?

    No przecież piszę że ten sam. biegły specjalny, co dziwnym trafem
    znajduje się zawsze tam gdzie policja kogoś zabije. Teraz okazuje się że
    jest prokurator co jeździ za fakapami policji i je zamiata. To jest
    kurwa zwyczajna mafia, tyle że państwoa!

    > Tym niemniej - prokurator musi mieć jakąs opinie na podkładkę.
    > Były inne i schował je, czy takie nieoficjalne?

    Prokurator dwukrotnie po prostu umorzył. Sąd skazał z prywatnego aktu
    oskarżenia.

    "Wyroku, z nietęgą miną, wysłuchał za to prokurator Wojciech Zimoń. W
    sądzie domagał się uniewinnienia byłego policjanta. Tym samym walczył o
    zachowanie własnej twarzy. Skazanie ekspolicjanta oznacza bowiem
    podważanie jego oceny tragedii w Kutnie, którą dwukrotnie umorzył. Taka
    sytuacja, czyli skuteczne podważenie prokuratorskiego umorzenia, zdarza
    się zresztą niezmiernie rzadko."

    > Sąd w zasadzie też potrzebuje podkładkę w postaci opini ...

    Sąd zwykle pracuje na tym co dostaje od prokuratora. A prokurator w roli
    obrońcy ma na usługach biegłego w randze profesora (do niedawna
    kierownika katedry medycyny sądowej), który pisze opinie na zawołanie. I
    potem jest problem - niby głupoty pisze, ale pieczątka profesora jest,
    to kto mądrzejszy - profesor czy magister?

    Swoją droga to trzeba być niezłą kurwą mentalną żeby takie rzeczy
    robić... Ciekawe jak on to sobie we łbie tłumaczy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-11-23 20:58:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-11-23 o 19:19, Shrek pisze:

    > Swoją droga to trzeba być niezłą kurwą mentalną żeby takie rzeczy
    > robić... Ciekawe jak on to sobie we łbie tłumaczy?

    Może jest wynagradzany.

  • 7. Data: 2023-11-23 21:59:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2023 o 20:58, cef pisze:

    > Może jest wynagradzany.

    W sensie, że policja ma tajny fundusz na opłacanie biegłych:P Biegłemu z
    łodzi pozwolono zrobić z łódzkiego zakładu medycyny sądowej coś na
    kształt prywatnego księstwa. Rozumiem że takie wynagrodzenie - my
    przymykamy oko na twoje wały za które ci prywatni płacą a ty robisz wały
    dla nas? No ale się skończyło, przynajmniej teoretycznie - zdegradowali
    właśnie za wałki, choć kierownikiem została jego współpracowniczka a on
    dalej się przedstawia na stronie jako kierownik katedry medycyny sądowej.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-11-24 00:19:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-23, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Swoją droga to trzeba być niezłą kurwą mentalną żeby takie rzeczy
    > robić... Ciekawe jak on to sobie we łbie tłumaczy?

    Nijak. A jak sobie to wszystko połowa sejmu poprzedniej kadencji
    tłumaczy?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2023-11-24 05:38:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nijak. A jak sobie to wszystko połowa sejmu poprzedniej kadencji
    > tłumaczy?

    Dobra. Widocznie ja jakiś dziwny jestem. Jakoś nie wyobrażam sobie żeby
    robić takie rzeczy bez racjonalizacji i usprawiedliwieniem tego przed
    samym sobą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-11-24 07:04:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-11-23 o 21:59, Shrek pisze:

    > W sensie, że

    W sensie, że moralnie nie rozdrapuje tej sprawy,
    bo pieniądz albo inny profit jest konkretny.