  • 1. Data: 2006-01-18 21:28:58
    Temat: DG na korepetycje
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    Witam. Pytanie błahe i możliwe, że już było - ale jakoś nie mogę wątku w
    archiwum znaleźć. Czy do udzielania korepetycji lub np. lekcji gry na
    instrumencie przez studenta albo bezrobotną osobę (po studiach)
    potrzebne jest założenie działalności gospodarczej?

  • 2. Data: 2006-01-19 07:18:51
    Temat: Re: DG na korepetycje
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Michał wyskrobał(a):
> [...]
    > instrumencie przez studenta albo bezrobotną osobę (po studiach)
    > potrzebne jest założenie działalności gospodarczej?

    Niekoniecznie. Możesz też to robić na umowę zlecenie.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2006-01-19 07:51:03
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    http://www.pit.pl/korepetycje/index.php

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2006-01-19 19:05:07
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > http://www.pit.pl/korepetycje/index.php

    O! Dzięki wielkie. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2006-01-19 19:32:16
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > O! Dzięki wielkie. Pozdrawiam.

    Cos tam pisza o VAT.
    Jak to w koncu jest - czy nie bedac zwolnionym podmiotowo (lub po utracie
    zwolnienia) trzeba odprowadzac od korepetycji VAT?

    Pozdrawiam
    SDD