  • 1. Data: 2006-08-03 11:49:19
    Temat: Program PayBack a prawa konsumenta
    Od: Marcin Lubojański <m...@i...tez.gmail.com>

    Witam
    Czy jeżeli korzystając z punktów PayBack "otrzymałem nagrodę" to mam
    prawo do dochodzenia swoich praw korzystając z niezgodności towaru z umową?
    Firma PayBack twierdzi że nie. Towar mogę reklamować ale koszty
    przesyłki mam ponieść we własnym zakresie.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2006-08-03 12:48:18
    Temat: Re: Program PayBack a prawa konsumenta
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 03 Aug 2006 13:49:19 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Towar mogę reklamować ale koszty
    > przesyłki mam ponieść we własnym zakresie.

    To nie nowość akurat, dlaczego ktoś ma płacić za Twoją przesyłkę?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-08-03 14:27:19
    Od: Marcin Lubojański <m...@i...tez.gmail.com>

    scream napisał(a):

    > To nie nowość akurat, dlaczego ktoś ma płacić za Twoją przesyłkę?

    Powołując się na niezgodność towaru z umową koszty przesyłki powinien
    ponieść (zwrócić) sprzedawca.

  • 4. Data: 2006-08-03 15:20:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 03 Aug 2006 16:27:19 +0200, Marcin Lubojański napisał(a):

    > Powołując się na niezgodność towaru z umową koszty przesyłki powinien
    > ponieść (zwrócić) sprzedawca.

    Nie, sprzedawca ma je pokryć dopiero kiedy Twoje roszczenia okażą się
    zasadne. Do momentu kiedy to się nie stanie, Ty płacisz. Jak sie okaże, że
    masz racje, to wtedy dostaniesz zwrot.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-08-03 17:04:58
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    scream napisał(a):

    > Nie, sprzedawca ma je pokryć dopiero kiedy Twoje roszczenia okażą się
    > zasadne. Do momentu kiedy to się nie stanie, Ty płacisz. Jak sie okaże, że
    > masz racje, to wtedy dostaniesz zwrot.

    Jak najbardziej. Ale w PayBack od razu mówią że żadnego zwrotu za
    wysyłkę nie będzie.

  • 6. Data: 2006-08-03 20:00:24
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Aug 2006, Marcin Lubojański wrote:

    > Powołując się na niezgodność towaru z umową koszty przesyłki powinien ponieść
    > (zwrócić)

    BACZNOŚĆ!

    > sprzedawca.

    Spocznij!
    :)

    Pytam gdzie widzisz sprzedawcę jeśli pytający pisze: "otrzymałem
    nagrodę"?

    Znaczy *nie kupił* tylko został obdarowany?
    Jak zapłacił 1 zł (plus VAT ;)) to co innego.
    Jak "dostał" - to dla prawa cywilnego czy podatku dochodowego to
    przecież nie jest "sprzedaż" (a dla podatku VAT tylko "czynność
    zrównana ze sprzedażą", też sprzedażą nie jest)

    pozdrowienia, Gotfryd